Icon
IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi IABlogi

IAB Jäsenesittely: NØRR3 ja Anni Honkaniemi

21.03.2023 | IAB Finland

Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa NØRR3 ja Anni Honkaniemi.

 

 Anni Honkaniemi, CEO, Partner

Kerro hieman NØRR3:sta sekä myös itsestäsi?

NØRR3 on vuonna 2019 perustettu vahvassa kasvussa oleva Insight- ja Mediatoimisto ja Vuoden Toimisto 2023. Toimisto on osa kansainvälistä Makers Of -konsernia, jonka liikevaihto 2023 on ~20 M€ ja työllistää tällä hetkellä ~60 kokenutta liiketoiminnan, luovan suunnittelun ja median huippuammattilaista. NØRR3:n kilpailuetu on kyky tarjota asiakkaille aidosti liiketoimintaa kasvattavia palveluita aina strategisesta markkinoinnin suunnittelusta ja brand-tutkimuksista 360-median jalkautukseen, aktivointiin ja optimointiin. Asiakkaidemme vuositason mediabudjetit ovat tyypillisesti 6-7 numeroisia ja he kaipaavat tuekseen strategisempaa ja palvelempaa kumppania. NØRR3:n rooli onkin monessa asiakkuudessa jalkauttamisen lisäksi strateginen – yhdistämme asiakkaidemme kumppaneita tiiviimmin toisiinsa sekä asiakkaaseen dynaamisemman tekemisen tehostamiseksi. Yhteistyömallimme kannustavat aktiiviseen asiakkaan ja toimistojen väliseen kommunkaatioon ja sparrailuun.
Asiakkaitamme ovat muun muassa: Terveystalo, St1, Shell, Helmisimpukka, Fresh Servant, Sambla Group, Kämp Galleria ja Amos Rex.

NØRR3 toimitusjohtaja Anni Honkaniemi on yrittäjähenkinen ja helposti innostuva yltiö-optimisti. Anni on ollut alalla 15 vuotta ja innostui markkinoinnista aikoinaan tekemällä sitä iltaisin päivätyön ohella. 20-vuotiaana Anni aloitti tanskalaisen yhtiön kumppanina ja toi Suomeen kaksi verkkokauppaa. Kasvuyrityksen toimitusjohtajan rooli, viisihenkinen perhe ja pienet lapset pitävät liikkeessä. Viimeiset neljä vuotta Anni on keskittynyt luomaan Suomen parasta toimistoa yhdessä yhtiökumppaninsa Antti Ujaisen kanssa. Paljon hyödynnettäviä oppeja ja kokemusta vuosien varrelta löytyy, ja nyt kun viides vuosi NØRR3n tarinassa käynnistyi, ei Anni sanojensa mukaan ole koskaan ollut näin innoissaan!

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Haluamme uskoa, että yhdistämällä kovat tekijät ja yhdessä innostuminen, pääsemme yhdessä kehittämään Suomeen ratkaisuja, jotka tuovat edelläkävijyyttä toimialalle Pohjoismaisellakin tasolla. Suomesta puuttuu rohkeutta luoda ja kokeilla luovia ratkaisuja mm. dynaamisen ja digitaalisen ulkomainonnan osalta. Dynaamiset ratkaisut ja luova mediatilan käyttö digitaalisissa kanavissa on vielä ideatasolla monessa tapauksessa, IAB-yhteistyön kautta ideoiden vienti konkretiaan pitäisi ehdottomasti olla tehtävissä.

Entä mitä NØRR3 aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Kokemusta, näkemystä ja luovaa rohkeutta.

Mitkä ovat NØRR3:n tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2023?

Tuoreeseen dataan perustuvaa ymmärrystä suomalaisten mediakäyttäytymisestä, dynaaminen mainonta, 360-insight -palvelut sekä mittaus.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Jokainen palautuu tavallaan, mutta uskon vahvasti, että irtautuminen työstä liikunnan avulla sekä perheen tai ystävien kanssa vietetty aika auttaa jokaista palautumaan intensiivisestä työviikosta..

blogidigimarkkinointiiabfinlandpodcastsisältömarkkinointidatateknologiaSosiaalinen mediajäsenetjäsenesittelymarko siltalaIABloginatiivimainontaDingledigimainonta

28.10.2025

IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet

Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.

lue lisää

26.09.2025

IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?

Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?

lue lisää

23.09.2025

Attention ja vastuullisuus – digimainonnan uusi voimapari

Digimainonnassa puhutaan yhä enemmän attentionista – siitä, että henkilö todennettavasti katsoo tai kuulee mainosta, jolle on altistunut. Samalla vastuullisuus on noussut keskeiseksi teemaksi, ei vain yritysten arvoissa vaan myös konkreettisissa mediavalinnoissa ja tuotantotavoissa. Kun suunnittelet kampanjaa, attentionin ja vastuullisuuden yhdistäminen ei ole vain mahdollista – se on luonnollinen osa modernia, eettistä ja tehokasta mainontaa.

lue lisää

22.09.2025

Retail media selkeytyy: IAB Finlandin Retail median työryhmä määritteli alan keskeiset muodot ja hyödyt

Retail media on noussut vauhdilla yhdeksi digimarkkinoinnin puhutuimmista ilmiöistä. Se tarjoaa mainostajille mahdollisuuden tavoittaa kuluttajat suoraan ostopolun eri vaiheissa – aina myymälästä verkkosivuille ja ulkoisiin medioihin. IAB Finlandin retail median työryhmä on laatinut selkeät määritelmät alan keskeisistä muodoista (in-store, on-site ja off-site), avannut niiden hyödyt ja haasteet sekä koonnut ohjeistuksen markkinan kehittämisen tueksi.

lue lisää