IAB Jäsenesittely: Kai Ericsson ja Proscreen
Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Proscreen ja Kai Ericsson.
|
|
|
Kai Ericsson, Partner |
Kerro hieman Proscreenistä?
Proscreen on kotimainen suurten LED-teknologian mainoslaitteiden valmistaja ja myyjä. Lisäksi rakennamme omaa valtakunnallista ulkomainoslaitteiden verkostoa nopealla tahdilla ja myymme mainostilaa sekä itse että kumppaneiden kautta. Omistamassamme mainosverkostossa on tällä hetkellä yli 50 isoa digipintaa, yli 25 eri paikkakunnalla.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Tutustua alan toimijoihin paremmin ja tuoda tutuksi samalla omia palveluita ja tuotteita.
Entä mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Näkemyksiä etenkin liittyen DOOH-teknologiaan.
Mitkä ovat teidän yrityksen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?
DOOH-verkoston laajentaminen, kumppanuudet ja laitemyynti.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Koiran kanssa ulkoilu! 😊.
19.11.2025
DEI digimarkkinoinnissa – missä Suomi menee?
Suomalaisissa markkinoinnin toimistoissa, julkaisijoilla ja palveluntarjoajilla monimuotoisuuden teemat huomioidaan vaihtelevasti – mutta parhaimmillaan hyvin monipuolisesti. Tämä käy ilmi IAB Finlandin vuonna 2025 toteuttamasta kyselystä, jossa selvitettiin, miten DEI-teemat näkyvät digitaalista markkinointia ostavien, tuottavien ja sen parissa työskentelevien keskuudessa. Kysely toteutettiin anonyymisti IAB:n Vastuullisen digimainonnan työryhmän jäsenten keskuudessa, minkä vuoksi vastaajayritykset edustavat todennäköisesti jo lähtökohtaisesti vastuulliseen toimintaan sitoutuneita toimijoita.
lue lisää05.11.2025
REKRY: Markkinoinnin asiantuntija - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? Nyt etsimme tiimiimme aikaansaavaa ja luovaa markkinoinnin osaajaa, joka ottaa kokonaisvastuun markkinoinnin suunnittelusta, monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja tavoitteellisen markkinoinnin toteutuksesta.
lue lisää28.10.2025
IAB Insider: Digitalisoituneen tv:n mainosmahdollisuudet
Televisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa. Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.
lue lisää26.09.2025
IAB Insider: Attention pintaa syvemmältä – miksi huomio ratkaisee mediamainonnassa?
Digitaalinen mainonta elää murrosta, jossa pelkkä näkyvyys ei enää riitä. Markkinoijat ja mediatoimistot etsivät entistä tarkempia keinoja mitata, miten mainokset todella vaikuttavat yleisöön. Tässä keskustelussa nousee esiin yksi termi ylitse muiden: attention. Mutta mitä attention oikeastaan tarkoittaa, miksi se on noussut puheenaiheeksi juuri nyt ja millaista lisäarvoa se tuo mediaostamiseen?
lue lisää
