Icon
IAB Jäsenesittely: Kai Ericsson ja Proscreen IABlogi

IAB Jäsenesittely: Kai Ericsson ja Proscreen

24.01.2024 | IAB Finland

Tässä jäsenesittely -blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Proscreen ja Kai Ericsson.

 

 Kai Ericsson, Partner

Kerro hieman Proscreenistä?

Proscreen on kotimainen suurten LED-teknologian mainoslaitteiden valmistaja ja myyjä. Lisäksi rakennamme omaa valtakunnallista ulkomainoslaitteiden verkostoa nopealla tahdilla ja myymme mainostilaa sekä itse että kumppaneiden kautta. Omistamassamme mainosverkostossa on tällä hetkellä yli 50 isoa digipintaa, yli 25 eri paikkakunnalla.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Tutustua alan toimijoihin paremmin ja tuoda tutuksi samalla omia palveluita ja tuotteita.

Entä mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Näkemyksiä etenkin liittyen DOOH-teknologiaan.

Mitkä ovat teidän yrityksen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

DOOH-verkoston laajentaminen, kumppanuudet ja laitemyynti.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Koiran kanssa ulkoilu! 😊.

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

24.04.2025

IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää

08.04.2025

REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland

Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.

lue lisää