Icon
IAB Jäsenesittely: Hopkins ja Tomi Halonen IABlogi

IAB Jäsenesittely: Hopkins ja Tomi Halonen

19.04.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Hopkins ja Tomi Halonen.

 

Tomi Halonen, Toimitusjohtaja

Kerro Tomi hieman Hopkinsista sekä myös itsestäsi?

Olemme yrittäjävetoinen, noin 40 asiantuntijan talo. Tehtävämme on auttaa asiakkaitamme kasvattamaan myyntiä digitaalisen markkinoinnin avulla. Hopkinsin toimitusjohtajana näen tärkeimmäksi tehtäväkseni luoda olosuhteita, jotka mahdollistavat yhteisen menestyksen. Taustani on viestintä- ja media-alalta, jolla olen työskennellyt noin 35 vuoden ajan. Toimitusjohtajan työtä olen tehnyt tätä ennen kuudessa muussa alan yrityksessä.

Mitä odotuksia sinulla on IAB-yhteistyöltä?

Läsnäolo IAB-yhteisössä vahvistaa Hopkinsin yhteyksiä muihin alan toimijoihin ja kollegoihin sekä mainostaja-asiakkaisiin. Uskomme, että ajatusten vaihtaminen ja niiden rikastaminen on meille kaikille hyväksi.

Mitä Hopkins aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Panoksemme yhteisöön kulminoituu koulutusyhteistyöhön. Olemme yksi IAB:n koulutuskumppaneista ja tuomme tätä kautta osaamisemme kaikkien jäsenten saataville.

Mitkä ovat Hopkinsin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2022?

Kuten tähänkin mennessä, toimimme arvojemme mukaisesti: olemme avoimia, välitämme, pyrimme parempaan ja toimimme kohti tavoitteita. Haluamme antaa parempia kokemuksia digistä. Meistä on myös tärkeää kantaa kortemme kekoon yhteiskuntamme osalta. Siksi panostamme mm. pro bono -työhön.

Kevät on jo pitkällä ja kiireiset viikon ovat edessä ennen kesälomia - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Unen merkitystä ei voi tarpeeksi korostaa. Kun viereen laitetaan mielekäs tekeminen itselle tärkeiden asioiden äärellä ja itselle tärkeiden ihmisten kanssa, resepti on valmis. Rytmistä kannattaa myös pitää kiinni. Ts. myös viikonloppuna on viisasta huolehtia järkevistä nukkumaanmenoajoista.

28.04.2025

IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

24.04.2025

IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää