Icon
IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus IABlogi

IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus

08.02.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Ecster ja Heidi Ursinus.

Heidi Ursinus, Head of Marketing and Communications, Ecster

Kerro Heidi hieman Ecsteristä sekä myös itsestäsi?

Ecster AB on maksamisen ratkaisuihin erikoistunut Handelsbankenin tytäryhtiö. Pääkonttorimme on Ruotsissa. Suomessa Ecster on toiminut Aktiiviraha-brändin alla maaliskuuhun 2021 asti ja pian juhlimmekin Ecster-brändin 1-vuotissyntymäpäivää. Itse olen työskennellyt yrityksessä vuoden verran vastaten brändistä, markkinoinnista, viestinnästä, digitaalisesta myynnistä ja vastuullisuudesta yhdessä mahtavan tiimini kanssa.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Ajan hermolla pysymiseen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan saralla sekä luonnollisesti verkostoitumista eri tahojen kanssa.
Odotamme myös erilaisiin seminaareihin ja tapahtumiin osallistumista sekä mahdollisuutta työryhmätyöskentelyyn ja henkilökohtaisten koulutusten ja sertifikaattien suorittamiseen.

Mitä Ecster aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Tuomme varmasti oman asiantuntemuksemme rahoitusalalta ja siitä, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia markkinointiin on alalla, joka on rajattu tiukalla lainsäädännöllä.

Mihin asioihin Ecster on keskittymässä vuonna 2022?

Olemme kasvuyritys, joten investoimme kehitykseen, liiketoiminnan ja toimintamallien digitalisoimiseen sekä lukuisten kehityshankkeiden läpiviemiseen. Vastuullisuus ja siihen liittyvät toimenpiteet korostuvat myös tekemisessämme yhä enemmän tänä ja tulevina vuosina.

Vuosi on vaihtunut ja lomat ovat vain haaleita muistoja - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Näin talviaikaan parhaiten itselleni toimii hiihtolenkki tai avantouinti ja ylipäätään raittiissa ilmassa ulkoilu. Sen jälkeen villasukat jalkaan ja perheen kanssa hyvää ruokaa ja rentoilua kotona.

23.06.2022

IAB Jäsenesittely: Meltwater ja Noora Suni

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Meltwater ja Noora Suni

lue lisää

14.06.2022

Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021

IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.

lue lisää

07.06.2022

Interact 2022 terveisinä mm. ympäristövastuu ja kuluttajan käyttäytymisen muutokset

IAB Europen lippulaivatapahtumassa julkaistiin Euroopan digimarkkinan luvut sekä käsiteltiin ajankohtaisia aiheita

lue lisää

07.06.2022

Alma tutki suomalaisen ohjelmallisen mainonnan ostajakenttää – kokosimme myös viisi vinkkiä ohjelmalliseen mainontaan

Halusimme Almalla selvittää, miten ohjelmallista mainontaa tehdään Suomessa ja millaiset lainalaisuudet pätevät ostajakentässä. Näin Suomi bidaa -kyselytutkimus toteutettiin alkuvuodesta 2022 ja siihen vastasi 64 ohjelmallisesti ostoja tekevää ammattilaista mediatoimistoissa ja mainostajan trading deskeissä.

lue lisää