Icon
IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus IABlogi

IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus

08.02.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Ecster ja Heidi Ursinus.

Heidi Ursinus, Head of Marketing and Communications, Ecster

Kerro Heidi hieman Ecsteristä sekä myös itsestäsi?

Ecster AB on maksamisen ratkaisuihin erikoistunut Handelsbankenin tytäryhtiö. Pääkonttorimme on Ruotsissa. Suomessa Ecster on toiminut Aktiiviraha-brändin alla maaliskuuhun 2021 asti ja pian juhlimmekin Ecster-brändin 1-vuotissyntymäpäivää. Itse olen työskennellyt yrityksessä vuoden verran vastaten brändistä, markkinoinnista, viestinnästä, digitaalisesta myynnistä ja vastuullisuudesta yhdessä mahtavan tiimini kanssa.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Ajan hermolla pysymiseen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan saralla sekä luonnollisesti verkostoitumista eri tahojen kanssa.
Odotamme myös erilaisiin seminaareihin ja tapahtumiin osallistumista sekä mahdollisuutta työryhmätyöskentelyyn ja henkilökohtaisten koulutusten ja sertifikaattien suorittamiseen.

Mitä Ecster aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Tuomme varmasti oman asiantuntemuksemme rahoitusalalta ja siitä, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia markkinointiin on alalla, joka on rajattu tiukalla lainsäädännöllä.

Mihin asioihin Ecster on keskittymässä vuonna 2022?

Olemme kasvuyritys, joten investoimme kehitykseen, liiketoiminnan ja toimintamallien digitalisoimiseen sekä lukuisten kehityshankkeiden läpiviemiseen. Vastuullisuus ja siihen liittyvät toimenpiteet korostuvat myös tekemisessämme yhä enemmän tänä ja tulevina vuosina.

Vuosi on vaihtunut ja lomat ovat vain haaleita muistoja - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Näin talviaikaan parhaiten itselleni toimii hiihtolenkki tai avantouinti ja ylipäätään raittiissa ilmassa ulkoilu. Sen jälkeen villasukat jalkaan ja perheen kanssa hyvää ruokaa ja rentoilua kotona.

13.01.2023

IAB Finland 2023 - Kattoteemana vastuullisuus

IAB:n vuoden 2023 painopistealueet tukevat niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien liiketoimintaa. Kattoteemana on digimainonnan vastuullisuus ja muut painopisteet ovat digitaalisen osaamisen ja ymmärryksen kasvattaminen, verkkokauppamarkkinointi sekä mainonnan kohdentaminen ja mittaaminen. IAB:n toiminnassa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä jäseniä sekä Industry ja Premium -kumppaneita.

lue lisää

12.01.2023

IAB Studio: Datan merkitys digitalisoituvassa B2B markkinoinnissa

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin lisäksi Mira ja Patrick Nordic Morningilta. Mira Mäkiranta on pitkään työskennellyt datan parissa ja vetää muun muassa Nordic Morningin datatiimiä. Patrick Juselius puolestaan vetää Nordic Morningin asiakkuustiimiä ja ratkoo asiakkaiden haasteita yhdessä Miran kanssa.

lue lisää

20.12.2022

IAB Studio: Vastuullisuus markkinoinnin työpöydällä

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Miran kanssa Mirka Rikman Dagmarilta ja hän toimii siellä Senior Media Investment Strategina, Elina Lammintausta Nesteeltä, jossa hän toimii tittelillä Team Leader, Brand Performance Marketing ja kolmantena vieraana Jaakko Rautanen, joka toimii ChannelFactoryn maajohtajana Suomessa.

lue lisää

16.12.2022

IAB Studio: Missä mennään evästeiden kanssa - olemmeko me valmiina muutokseen?

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin kanssa Jan Ketonen Adformilta ja Sanna Myller LähiTapiolalta. Tässä jaksossa Pasi, Jan ja Sanna keskustelevat evästemuutoksesta vähän laajemmin. Mistä on tarkemmin kyse ja ennen kaikkea, miten se tulee vaikuttamaan markkinointiin.

lue lisää