
IAB Industry Partnerien jäsenesittely: SOK ja Hannaleena Koskinen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n Industry Partnereihin paremmin. Ensimmäisenä vuorossa SOK ja Hannaleena Koskinen!
|
Hannaleena Koskinen |
Mitkä asiat ovat teille tärkeitä digimainonnan ja markkinoinnin teemoja vuonna 2022 ja miksi?
Elämme edelleen poikkeuksellisia aikoja, ja haluamme tukea mainostajia siinä että he pystyvät palvelemaan kuluttajia myös markkinoinnillaan. Autamme rakentamaan kuluttajaymmärryksestä käsin palvelevaa, relevanttia markkinointia ja minimoimaan näin markkinointihävikin. Todennamme mainostajalle markkinoinnin tehon aina faktiseen myynti- ja asiakasvaikutukseen saakka - osoitamme, mikä puoli markkinoinnista toimi ja miksi.
Mitä IAB:n Industry Partneruus merkitsee teidän yrityksellenne?
Pääsemme osaksi kotimaisten ja kansainvälisten digiammattilaisten verkostoa. Ammennamme oppeja ja jaamme parhaita käytäntöjä mm. asiakasymmärrysvetoisen, mitattavan markkinoinnin osalta. Pyrimme osana IAB:ta vaikuttamaan myös suomalaisen digimarkkinoinnin tulevaisuuteen. Lisäksi hyödynnämme IAB:n koulutustarjontaa henkilöstömme osaamisen parantamisessa.
Miten yhteistyö IAB:n kanssa näkyy konkreettisesti teidän yrityksessänne?
Tuotamme sisältöä ja näkökulmia IAB:n kanaviin suomalaisesta kaupan mediasta, asiakasymmärrysvetoisesta markkinoinnista, datan hyödyntämisestä ja mitattavuudesta. Osallistumme IAB:n tilaisuuksiin sekä puhujina että vieraina, vahva suositus niille. Pyrimme vaikuttamaan suomalaisen digimarkkinoinnin osaamistasoon ja tulevaisuuteen myös IAB:n hallituksesta käsin.
Vielä lopuksi kerrotko vinkkisi, kuinka palaudut intensiivisen työviikon jälkeen?
Paras keino palautua itselleni on sekä työviikon aikana että sen jälkeen liikunta. Harrastan kilpatanssia arvokisajoukkuetasolla (showdance). Tämän lisäksi treenaan voimannostoa tavoitteellisesti PT:n kanssa. Olenkin aina valmis vaihtamaan treeni- ja ravintovinkkejä!
”Smart Marketing on Suomen laajin ja monipuolisin kaupan media, jossa tapahtuu miljoonia asiakaskohtaamisia joka päivä. Tuomme brändit ja asiakkaat lähemmäksi toisiaan tarjoten syvällisen asiakasymmärryksemme pohjalta mainostajia hyödyttäviä, lähes jokaisen suomalaisen tavoittavia, mitattavia ja aidosti kuluttajien tarpeisiin kohdennettavia markkinointitoimenpiteitä S-ryhmän eri kanavissa.” Seuraa Smart Marketingia myös sosiaalisessa mediassa: Facebook & Instagram |
24.05.2022
IAB Studio: Merkitse yhteistyöt oikein ja hyödynnä koko potentiaali!
Janninan ensimmäisessä IAB Studiossa oli asiantuntijavieraina Jaana Karjalainen Metalta ja Emilia Pikkuaho SOK:lta. Studiossa puhuttiin tuoreesta Branded Content oppaasta, joka neuvoo kädestä pitäen kuinka merkitä kaupalliset yhteistyöt oikein sosiaalisen median eri kanavissa.
lue lisää17.05.2022
IAB Jäsenesittely: Valitut Palat ja Nora Mallat
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Valitut Palat ja Nora Mallat
lue lisää12.05.2022
IAB Industry Partnerien jäsenesittely: SOK ja Hannaleena Koskinen
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n Industry Partnereihin paremmin ja ensimmäisenä vuorossa SOK ja Hannaleena Koskinen
lue lisää11.05.2022
IAB Studio: Vaikuttajamarkkinointi kovassa nosteessa!
Pasin kanssa IAB Studiossa oli tällä kertaa asiantuntijavieraina Inna-Pirjetta Lahti PING Helsingiltä ja Jessica Rantala Content Cornerilta. Studiossa puhuttiin tuoreesta Vaikuttajamarkkinoinnin määrä -tutkimuksesta ja pohdittiin kasvun vaikutusta Suomen työllisyystilanteeseen ja vaikuttajien ammattikunnan arvostukseen.
lue lisää