
audienceXpress:in CTV Uncovered -kuluttajatutkimus julkaistiin kolmannen kerran
audienceXpress teki yhteistyötä verkkokuluttajatutkimuksiin erikoistuneen Happydemicsin kanssa ja julkaisi vuosittaisen CTV Uncovered-kuluttajatutkimuksen kolmannen kerran. Tutkimuksessa tutkitaan miten kuluttajien kulutustottumukset monipuolistuvat, selvitetään mieltymyksiä kanavista ja alustoista sekä kerätään mielipiteitä televisiomainonnasta.
Tutkimus tehtiin Isossa-Britanniassa, Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Espanjassa ja Alankomaissa (EU6), ja se osoitti, että katsojia Euroopassa kiinnostavat yhä enemmän uudet kanavat ja alustat. Mitkä ovat siis tutkimuksen perusteella nykyiset televisiomaailmaa muokkaavat kohdennustrendit? Mitkä ovat tärkeimmät CTV-kulutustottumukset ja-käyttäytymiset Euroopassa?
Vieraile audienceXpressin verkkosivulla saadaksesi lisätietoja tutkimuksesta tai ota yhteyttä audienceXpress:iin sähköpostitse (uk@audiencexpress.com), jos haluat, että koko tutkimus lähetetään sinulle.
09.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa2
Onko pelimainonta vaikeaa, kallista tai liian erikoistunutta? Tässä IAB Finlandin podcast-jaksossa pureudumme pelimainontaan liittyviin käytännön myytteihin ja uskomuksiin. Kuka tekee, miten tehdään – ja mitä kaikkea oikeasti voi mitata?
lue lisää02.05.2025
IAB Studio: Pelimainonnan myytit murskaksi osa1
Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.
lue lisää28.04.2025
IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä
lue lisää25.04.2025
KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa
KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.
lue lisää