Icon
IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis

01.07.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis.

 

                                  Emmi Vilkanen, Sales Manager

 

Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?

SeenThis on alunperin ruotsalainen mainosteknologia-alan yritys, jonka ydinosaamista on adaptiivinen striimausteknologia. Teknologian avulla pystymme lyhentämään mainosten latausaikoja, parantamaan mainonnan laatua sekä vähentämään turhaa datasiirtoa. Käytännössä samanaikaisesti parannamme mainonnan tuloksia ja pienennämme sen aiheuttamia ympäristövaikutuksia! Asiakkaisiimme kuuluu niin mediatoimistoja, julkaisijoita, mainostoimistoja kuin mainostaja-asiakkaitakin.

Olemme SeenThisin ensimmäiset Suomen työntekijät, mutta SeenThis on meille molemmille tuttu jo vuosien takaa mediatoimistoajoilta. Molemmilla oli teknologiasta vain hyviä kokemuksia, joten päätös lähteä mukaan rakentamaan SeenThisille paikallista edustusta Suomeen syntyi helposti. Tällä hetkellä tukikohtanamme Suomessa toimii Epicenter Helsinki, saa tulla moikkaamaan!

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Haluamme vaikuttaa omalta osaltamme toimialan kehitykseen ja osallistua aktiivisesti keskusteluun muiden alan asiantuntijoiden kanssa. Ja tietysti samalla tutustua uusiin tyyppeihin!

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Haluamme olla mukana kehittämässä digimainontaa ja sisällön jakelua paremmin toimivaksi. SeenThisin striimausteknologia sekä parantaa mainonnan laatua että vähentää sen ympäristövaikutuksia, joten meillä on varmasti paljon annettavaa tässä! SeenThisillä on myös globaalisti vankkaa kokemusta IAB-toiminnasta sekä tiiviitä yhteistyömalleja niin mediatoimistojen kuin julkaisijoidenkin kanssa , joten odotamme innolla yhteistyön syventämistä Suomessakin.

Mitkä ovat teidän tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Tärkein viestimme asiakkaille on, että kenenkään ei pitäisi enää tänä päivänä internetissä joutua valitsemaan laadun ja nopeiden latausaikojen välillä. Vastaavasti myös mainonnan tulokset ja matalampi hiilijalanjälki ovat asioita, joita voidaan kehittää parempaan suuntaan samanaikaisesti. Kasvamme kovaa vauhtia ja vuonna 2024 olemme jo saaneet uuden paikallisen SeenThis-edustuksen Suomen lisäksi Hong Kongiin. Seuraavana vuorossa on kymmenes toimistomme, joka avataan Puolaan!

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Aina ei tarvitse keksiä pyörää uudelleen - anna itsellesi aikaa tehdä juuri SE kiva juttu, johon ei kiireiltä ole ollut hetkeen aikaa! :) 

 

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

19.06.2025

Anni Lintula IAB Finlandin toiminnanjohtajaksi

IAB Finlandin hallitus on nimittänyt Anni Lintulan organisaation uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.8.2025.

lue lisää

16.06.2025

Euroopan digitaalinen mainonta huippukasvussa vuonna 2024

IAB Europen fasilitoima vuoden 2024 AdEx Benchmark -raportti tarjoaa kattavan kuvan Euroopan digitaalisen mainonnan kehityksestä – nyt jo 19. kertaa. Tänä vuonna mukana oli ennätykselliset 30 maata, joista uusimpana tulokkaana Portugal. Raportti osoittaa, että digitalisoituminen ja digitaalisen mainonnan vahva kasvu jatkuu. Digitaaliset mainosinvestoinnit Euroopassa kasvoivat 16% edellisvuoteen verrattuna ja saavuttivat huikean 118,9 miljardin euron tason. Kaiken kaikkiaan 67 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista vuonna 2024.

lue lisää

16.06.2025

Vaikuttajamarkkinoinnin määrä jatkoi kasvua vuonna 2024

IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2024 oli 59,6 miljoonaa euroa. Vuoteen 2023 verrattuna kasvua oli noin 6 %.

lue lisää

05.06.2025

Asiakasdata on liiketoimintasi todellinen moottori – mutta osaatko käynnistää sen?

Yritykset ovat vuosien saatossa rakentaneet asiakastietojärjestelmistään (CRM) valtavia digitaalisia datavarastoja. Näihin järjestelmiin on tallennettu parhaimmillaan tai pahimmillaan kaikki mahdollinen: asiakkaiden ostohistoria, asiakaskohtaamiset, kiinnostuksen kohteet – joskus jopa hiusten väri. Mutta mitä tapahtuu, jos kaikki tämä data jää pölyttymään järjestelmän perukoille?

lue lisää