Icon
Yhteistyössä: Marketing Tech 2018 Tapahtumat

Yhteistyössä: Marketing Tech 2018

19.04.2018, Maxim, Helsinki

Järjestäjä: Alma Talent

Miten perustelet johtoryhmälle investoinnit markkinointiteknologioihin? Miten uudet teknologiat muuttavat kuluttajakäyttäytymistä? Entä miten valjastat tekoälyn hypestä käytäntöön?

Markkinoinnin teknologiat eivät yksin ole avain onnistuneeseen markkinointiin – sen tulee lähteä yrityksen strategiasta. Menestyvä yritys tarvitsee taustalleen johtoryhmän, joka ymmärtää jatkuvan muutoksen ideologian ja markkinoinnin vaikutuksen kasvun moottorina. Lisäksi tarvitaan osaava henkilöstö ja kyvykkyyttä toteuttamaan valitun strategian pohjalta tuloksellista markkinointia.

Marketing Tech 2018 -tapahtuma yhdistää markkinoinnin johtamisen, teknologiat ja innovaatiot yhdeksi kokonaisuudeksi. Tule vaihtamaan ajatuksia kollegoidesi kanssa markkinoinnin johtamisen haasteista ja teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.

IAB:n jäsenille osallistumismaksu on vain 590 € + alv (norm 695 €). Etuhinnan saat koodilla IABetu.

Lue lisää tapahtumasta ja ilmoittaudu.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää