Yhteistyössä: Marketing Tech 2018
Järjestäjä: Alma Talent
Miten perustelet johtoryhmälle investoinnit markkinointiteknologioihin? Miten uudet teknologiat muuttavat kuluttajakäyttäytymistä? Entä miten valjastat tekoälyn hypestä käytäntöön?
Markkinoinnin teknologiat eivät yksin ole avain onnistuneeseen markkinointiin – sen tulee lähteä yrityksen strategiasta. Menestyvä yritys tarvitsee taustalleen johtoryhmän, joka ymmärtää jatkuvan muutoksen ideologian ja markkinoinnin vaikutuksen kasvun moottorina. Lisäksi tarvitaan osaava henkilöstö ja kyvykkyyttä toteuttamaan valitun strategian pohjalta tuloksellista markkinointia.
Marketing Tech 2018 -tapahtuma yhdistää markkinoinnin johtamisen, teknologiat ja innovaatiot yhdeksi kokonaisuudeksi. Tule vaihtamaan ajatuksia kollegoidesi kanssa markkinoinnin johtamisen haasteista ja teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.
IAB:n jäsenille osallistumismaksu on vain 590 € + alv (norm 695 €). Etuhinnan saat koodilla IABetu.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää