Webinar: Research Awards Winners – Consumer Behaviour and Media Planning
Järjestäjä: IAB Europe
Osallistu tähän maksuttomaan webinaariin keskiviikkona 17. lokakuuta kello 16.00 - 17.00 saadaksesi tietoa IAB Europe 2018 Research Awards -palkinnon voittajista ja kulutuskäyttäytymistä koskevasta tutkimuksesta ja mediasuunnittelusta. Tämä on toinen webinaarisarjan toinen osa.
Webinaarissa esitellään Consumer Attitudes and Behaviours ja Digital Advertising Formats -kategorioiden voittaja-caset:
- Consumer Attitudes and Behaviour -voittaja: OMD EMEA – Retail Revolution: How Consumers Accept, Understand and Trust Artificial Intelligence
- Digital Advertising Formats -voittaja: Oath – User Insights From Another Reality
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää