Icon
Webinar: European Online Advertising Spend H1 2017 Tapahtumat

Webinar: European Online Advertising Spend H1 2017

15.02.2018, Webinaar

Järjestäjä: IAB Europe

Osallistu to 15.3.2018 klo 16-17 webinaariin tutustuaksesi AdEx Benchmark H1 2017 -raportin tuloksiin, joka on opas Euroopan digitaalisen mainonnan markkinoiden tilasta.

Eurooppalainen digitaalinen mainonta jatkaa kaksinumeroista kasvua; Vuoden 2017 alkupuoliskolla se kasvoi 11,5% 22,2 miljardiin euroon 20,2 miljardista eurosta vuoden 2016 ensimmäisellä puoliskolla. Tässä webinaarissa Daniel Knapp, toimitusjohtaja TMT, IHS Markit sukeltaa syvemmälle suuntauksiin ja muotoihin, jotka auttavat kasvua kaikkialla Euroopassa.

Webinaarin aiheita:

  • Euroopan digitaalisen mainonnan markkinat: koko ja kasvu
  • Miten verkkomainonta toimii verrattuna muihin medioihin?
  • Näyttöjen, maksullisten hakujen, mainosten ja hakemistojen trendit
  • Video- ja mobiilimainonnan kasvu Euroopassa
  • Mikä ajaa markkinoiden kasvua?
  • Mikä hidastaa verkkomainonnan kasvua?

Rekisteröityminen IAB Europen sivuilla.

Aiheesta lisää: AdEx Benchmark H1 2017 – online advertising continues double-digit growth / uutinen ja raportti

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää