
Toimivaa digimarkkinointia 2018 -seminaari
Miten hyödyntää digikanavia tehokkaasti? Entä miten tavoitat yleisösi näissä kanavissa? Miten asetat tavoitteesi digimainonnalle, miten mittaat tuloksia ja seuraat tavoitteiden täyttymistä? Toimiiko tunnevaikuttaminen ja miten sitä tehdään?
Alma Media ja IAB Finland tuovat yhdessä uutta näkemystä digimainontaasi.
Tervetuloa kuulemaan IAB-digiasiantuntijoita tehokkaaseen iltapäiväseminaariin tiistaina 29.5. klo 13.30 - 16.00. Tilaisuus on osa kevään aikana toteutettavaa seminaarisarjaa, jolla IAB laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.
Seminaaripaikka on Alma Media, Liikekeskus Siperia, Itäinenkatu 11, Tampere.
13.00 | Ilmoittautuminen ja kahvit |
Katsaus digimarkkinaan Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
|
Markkinoinnin uusi aika on datajohdettua, automatisoidumpaa, vaikuttavampaa ja mitattavampaa Johanna Vartiainen, Director, Digital Ad Operations and Development, Alma Media |
|
Tunnevaikuttaminen digissä – Sydämen asioita vaiko kuolleita sieluja? Tommi Pelkonen, strategiajohtaja, SEK |
|
Datan hyödyntäminen markkinoinnissa; mitä, miten ja miksi? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Nordic Morning |
|
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen Petri Vatanen, Director of Digital Operations, Dagmar |
|
16.00 | Yhteenveto ja seminaarin päätös |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Seminaarin hinta on 50 euroa IAB Finlandin jäsenille, 90 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
IAB:n seminaarit jalkautuvat Jyväskylään ja Tampereelle!
IAB Finland järjestää Jyväskylässä ja Tampereella yhdessä Meidiatalo Keskisuomalaisen ja Alma Median kanssa digimarkkinoinnin seminaarit kevään 2018 aikana. Seminaareissa 12.4. Jyväskylässä ja 29.5. Tampereella pureudutaan digimainonnan ja -markkinoinnin tehoon ja toimivuuteen. Mainostajille on tarjolla yhä uusia mahdollisuuksia rakentaa markkinointiaan, mutta miten tiedät mikä toimii ja miten ratkaiset kokonaismarkkinointisi? Tule kuulemaan IAB:n digiasiantuntijoilta käytännön ohjeet digimarkkinointisi vauhdittamiseen!
YHTEISTYÖSSÄ
26.03.2025
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää02.04.2025
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.
lue lisää09.04.2025
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää