Sosiaalisen median markkinoinnin koulutus - näin onnistut!
Somemarkkinoinnin yleistyttyä sisältötulvasta erottautumiseen vaaditaan yhä enemmän tietotaitoa. Tämä puolen päivän koulutus on suunnattu markkinoijille, jotka haluavat ymmärtää sosiaalisen median markkinoinnin uusia mahdollisuuksia laajemmin ja tuottaa itse toimivaa ja tuloksekasta somemarkkinointia. Koulutuksessa käsitellään somemarkkinointia niin strategisella tasolla, kuin konkreettisten esimerkkien kautta, jolloin oppiminen on käytännönläheistä. Koulutukseen osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta sosiaalisen median markkinoinnin työkaluista. Tervetuloa!
Kurssin sisältö: Somemarkkinoinnin uudet tuulet – mitä mahdollisuuksia markkinoijalle on auennut?
- Osallistavuus – uudet tavat puhutella (mm. videoaktivoinnit ja Storiesit) ja somekanavien käyttötapojen muutos
- Sisältötyypit – millaiset formaatit toimivat eri kanavissa ja mitä uusia mahdollisuuksia on tullut
- Mainonnan tavoitteet – mitä somemarkkinoinnilla voit seurata, saavuttaa ja mistä hinnoista puhutaan
- TikTokin räjähdys: miten brändi voi olla läsnä, minkälaisia tuloksia on mahdollista saavuttaa, mikä on kanavan kohderyhmä ja millainen sisältö siellä toimii
- Anonyymiteetti & dark sharing: mitä tällä tarkoitetaan ja miten voidaan seurata, uutena kanavana Jodel
- Yleistä keskustelua ja kysymyksiä
HINNAT
IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 250 € + alv
Ei-jäsenet 350 € + alv
KOULUTTAJA
Koulutuksen vetää somemarkkinointitoimisto MySomen perustaja ja toimitusjohtaja Jenni Kynnös (KTM), joka vastaa yli 50 brändin sosiaalisen median markkinoinnista. Jennin fokuksessa on etenkin uusien somekanavien kaupallistaminen sekä somemarkkinoinnin analytiikka ja seuranta.
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää