Icon
Seminaari: Voittava verkkokauppamarkkinointi Tapahtumat

Seminaari: Voittava verkkokauppamarkkinointi

29.11.2023, 8:45-12:00

Marraskuun IAB-seminaarissa sukellamme verkkokauppamarkkinoinnin monipuoliseen maailmaan, joka on kehittynyt merkittävästi viime vuosien digitalisoitumisen myötä. Digikaupan merkitys on vahvistunut ja sen osuus markkinoilla kasvaa jatkuvasti. Osallistumalla seminaariin saat kattavan katsauksen siihen, kuinka voit hyödyntää digimarkkinoinnin työkaluja ja luoda menestyvän verkkokaupan markkinointistrategia.

Päivän ohjelmassa Henri Maunuksela (dentsu) avaa seminaarin pureutumalla verkkokaupan rooliin ostopolun eri vaiheissa. Tilaisuuden pääyhteistyökumppanilta Sanomalta Veli-Matti Nurmela ja Tiina Kosonen puolestaan valottaa, kuinka brändi voi hyödyntää dataa asiakasymmärryksen luomiseen ja aktivointiin. Arto Hasu (Verkkokauppa.com) jakaa omat kokemuksensa siitä, miten Verkkokauppa.com on pyrkinyt vastaamaan markkinoijan perustavanlaatuiseen kysymykseen. IAB Studiossa käydään läpi brändin merkitystä digitaalisessa kaupankäynnissä yhdessä Sanoman, Digital Commerce Finlandin ja muiden asiantuntijoiden kanssa, paneelia hostaa Petri Vatanen (Sanoma). Sebastian Lindbergin (Schibsted) esityksessä syvennytään kuluttajakäyttäytymiseen ja käytetyn tavaran ostamisen suosioon. Lopuksi Mirva Sandström (Digital Commerce Finland) vie meidät matkalle AI:n vaikutuksesta digitaaliseen kauppaan.

Tapahtumassa lavalle nousevat: Sanoma, dentsu, Verkkokauppa.com, Schibsted ja Digital Commerce Finland. Seminaarin pääyhteistyökumppani on Sanoma.

Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille. Livetapahtumassa koet seminaarin 360 -kokemuksena nauttien myös aamupalatarjoiluista sekä verkostoituen uusien tai vaihtaen kuulumisia vanhojen tuttavuuksien kanssa. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin äärellä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.

Varmista paikkasi tapahtumassa ja varaa paikkasi heti!

Ohjelma

8:45 Verkostoitumista, kahvia ja aamupalaa

9:30 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Petri Vatanen | Sanoma

9:45 Verkkokaupan rooli ostopolun eri vaiheissa ja fiilis ennen ostopäätöstä - Henri Maunuksela | dentsu

10:05 Miten saat enemmän irti omasta datastasi - Konkreettisia käyttötapoja aktivointiin ja asiakasymmärryksen luomiseen - Veli-Matti Nurmela ja Tiina Kosonen | Sanoma

10:25 Tarvitseeko verkkokaupan markkinoinnin muka olla muutakin kuin performancea? - Arto Hasu | Verkkokauppa.com

10:45 IAB Studio - Keskustelua johtaa Petri Vatanen | Sanoma ja asiantuntijoina Mirva Sandström | Digital Commerce Finland sekä Hanna Länsivuori

11:05 Recommerce - Kuluttajat käytetyn verkkokaupassa - Sebastian Lindberg | Schibsted

11:25 AI digitaalisen kaupan trendinä - Mirva Sandström | Digital Commerce Finland

11:45 Lopetussanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Petri Vatanen | Sanoma

12:00 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu

 

 

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää