Icon
Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima Tapahtumat

Play to Engage : markkinoinnin pelillistämisen voima

17.04.2024, 08:30-11:00

Mainosten ja sisällön kyllästämässä maailmassa on aika rikkoa muotit ja sitouttaa kohderyhmäsi uudella tavalla – pelillistämisen kautta!

Pelillistäminen on keino muotoilla markkinoinnin sisällöt osallistavaan ja interaktiiviseen muotoon. Sisällyttämällä vuorovaikutteisuuden mukaan markkinointistrategiaasi luot mieleenpainuvia kampanjoita, joilla voit saavuttaa vertaansa vailla olevia tuloksia, kaikilla toimialoilla.

Tule kuuntelemaan jäsenyrityksemme Playablen tapahtumaan 17.4. miten saat kohdeyleisösi tarttumaan viestiisi, kiinnostumaan ja viettämään keskittynyttä aikaa brändisi parissa!

Tässä tapahtumassa pääset oppimaan:

  • Miten hyödyntää ihmisen luontaista vaistoa pelaamiseen tehokkaana välineenä brändiin sitouttamisessa?
  • Miksi markkinoinnin pelillistäminen on enemmän kuin pelkkää hauskanpitoa – se on tehokas lähestymistapa asiakashankintaan ja sitouttamiseen jokaisessa kohtaamispisteessä asiakaspolulla!
  • Miten pelillistetty markkinointi herää henkiin erilaisten vaikuttavien brändien menestystarinoiden avulla?

Ilmoittaudu

 

 Tapahtuma on kaikille ilmainen

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää