Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.
IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.
Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.
Ohjelma klo 14.00-17.00
14.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja |
14.10 | Ohjelmallinen ostaminen Suomessa Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja |
14.30 | Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko |
14.50 | Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level Mats Persson, SVP Nordics, Adform |
15.10 | Kahvitauko |
15.35 | Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja Jan Ketonen, Commercial Development Lead, Sanoma Media Finland |
15.55 | Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
16.15 | Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland |
16.35 | Paneelikeskustelu Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland |
17.00 | Seminaari päättyy Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa, Annankatu 28 |
Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi
Yhteistyössä:
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää