Icon
Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9. Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen iltapäivä 28.9.

28.09.2016, Tennispalatsi, sali 2, Salomonkatu 15

IAB Finland tarjoaa syksyn 2016 tärkeimmän ohjelmallisen ostamisen tapahtuman kaikille alan ammattilaisille. Seminaari on tällä hetkellä täynnä! Voit ilmoittautua jonoon toimisto@iab.fi. Ilmoitamme sinulle mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin jälkeen voit heittää turhat pelot ja ennakkoluut romukoppaan. Opi ymmärtämään mistä ohjelmallisessa ostamisessa oikein on kysymys.

Seminaarissa avataan niin ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet kuin uhatkin. Näkökulmia tarjotaan kattavasti. Mukana on mainostajien, järjestelmätoimittajien, julkaisijoiden sekä toimistojen asiantuntevimmat edustajat. Luvassa on myös kiperää debattia ja tiivistä paneelikeskustelua kuumista aiheista kuten läpinäkyvyys, ad fraud, in house vai ulkoistettu.

Ohjelma klo 14.00-17.00

14.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, IAB Finland, toiminnanjohtaja
14.10 Ohjelmallinen ostaminen Suomessa
Jukka Sundquist, IAB Ohjelmallisen ostamisen työryhmän puheenjohtaja
14.30 Mainostajan näkökulma: Keskon asiakasdatan hyödyntäminen mainonnan kohdentamisessa ja analysoinnissa
Aleksi Järvinen, markkinointianalytiikka päällikkö ja
Caroline Aderinwale, ohjelmallisen ostamisen päällikkö, Kesko
14.50 Järjestelmätoimittajan näkökulma: Programmatic - next level
Mats Persson, SVP Nordics, Adform
15.10 Kahvitauko
15.35 Julkaisijan näkökulma: Haasteet ja mahdollisuudet
Mika Räihä, Head of Programmatic & Performance Unit ja
Jan Ketonen, Commercial Development Lead,
Sanoma Media Finland
15.55 Toimiston näkökulma: Kuumat puheenaiheet, debattia mm. teknologioista sekä dataan ja toimintaketjun läpinäkyvyyteen liittyvistä asioista
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom ja
Christoffer Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
16.15 Ohjelmallisesta ostamisesta ohjelmalliseen markkinointiin
Mikko Viitanen, Head of Media Buying Solutions Finland, Google Finland
16.35 Paneelikeskustelu
Toni Lehmusvaara, Lead Finland, Accenture Interactive
Outi Nylund, asiakkuusjohtaja, K Digital, Kesko
Johanna Vartiainen, johtaja, Digimainonnan palvelut ja kehitys, Alma Media
Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, AdForm
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Moderaattorina toimii Mikko Viitanen, Google Finland
17.00 Seminaari päättyy
Verkostoituminen ja keskustelu jatkuu Why join the navy when you can be a pirate -baarissa,
Annankatu 28

Oletko jo ilmoittautunut etkä pääsekään mukaan. Peruutukset toimisto@iab.fi

Yhteistyössä:

                                  

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää