Icon
Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä Tapahtumat

Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä

06.02.2015, LOPPUUNVARATTU! Sanomatalo, Töölönlahdenkatu 2

Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.

Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.

OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.05 Ohjelmallisen oppaan julkistus
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom
09.20 Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform
09.40 Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment
Joris Goossens, VP Sales, comScore
10.00 Case Mandatum
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life
Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki
10.20 Programmatic Video – Case Smartclip
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip
10.40 Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso
Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus
Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar
Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko
11.20 Seminaari päättyy

Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform

SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!

Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää