Ohjelmallisen ostamisen aamupäivä
Ohjelmallinen ostaminen eli mainostilan osto ja myynti järjestelmien kautta on nopeasti noussut merkittäväksi osaksi digimainonnan tekemistä. Joillakin markkinoilla jo yli puolet mainostilasta myydään ohjelmallisesti, ja Suomessa ilmiö kasvaa kohisten.
Tervetuloa IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen seminaariin Sanomataloon kuulemaan, miten ohjelmallista ostamista tehdään meillä ja naapurimaissa! Aamupäiväseminaarissa kuullaan alan asiantuntijoita ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuudessa julkaistaan myös IAB Finlandin keräämät luvut Suomen ohjelmallisen ostamisen määrästä sekä päivän teemaan perehdyttävä Ohjelmallisen ostamisen opas.
OHJELMA 6.2.2015 klo 8.30-11.20
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
09.05 | Ohjelmallisen oppaan julkistus |
Jukka Sundquist, työryhmän puheenjohtaja, Klikkicom | |
09.20 | Bringing Brand Advertising into the Programmatic Era |
Mats Persson, Chief Operating Officer, Adform | |
09.40 | Trust, Transact: Building trust within the programmatic environment |
Joris Goossens, VP Sales, comScore | |
10.00 | Case Mandatum |
Jyrki Vaittinen, asiakasmarkkinointijohtaja, Mandatum Life Christopher Fernandez, toimitusjohtaja, R3al Helsinki |
|
10.20 | Programmatic Video – Case Smartclip |
Gustaf Möllefors, Business Development Manager, Smartclip | |
10.40 | Paneelikeskustelu: Ohjelmallisen ostamisen mahdollisuudet ja haasteet |
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland Johanna Vartiainen, verkkomainontaryhmän johtaja, Alma Diverso Tommi Malmivaara, myyntikoordinaattori, Veikkaus Antti Kallio, teknologiajohtaja, Dagmar Henrik Hahtovirta, verkkokauppapäällikkö, Kesko |
|
11.20 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Jan Kumlin, kaupallinen johtaja, Adform
SEMINAARI ON TÄLLÄ HETKELLÄ TÄYNNÄ!
Voit kuitenkin ilmoittautua jonoon minna.vehmas@iab.fi. Lähetämme sinulle vahvistuksen mikäli paikkoja vapautuu.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa (+ alv 24 %) ja muille 90 euroa (+ alv 24 %).
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää