Natiivimainonnan myyntikoulutus, perustaso
Erityisesti mediamyyjien tarpeisiin suunniteltu koulutus antaa perustason valmiudet natiivimainonnan myyntiin. Opit keskeisimmät termit ja lainalaisuudet, natiivimainonnan myynnin prosessin sekä ymmärrät, mitkä ovat natiivimainonnalle oleelliset mittarit. Kokonaiskuva natiivimainonnan roolista liiketoiminnalle ja osana mediamainonnan tarjoamaa kirkastuu. Osaamisesi mediamyynnin asiantuntijana vahvistuu ja pystyt tarjoamaan asiakkaille monipuolisempia ja toimivampia ratkaisuja.
HUOM! Mikäli perusteet ovat jo selviä, osaat rakentaa asiakkaille toimivia kampanjakokonaisuuksia, ymmärrät natiivimainonnalle tyypilliset tavoitteet ja kuinka niitä mitataan, voit syventää osaamistasti syksyn 2019 jatkotason koulutuksessa!
Seuraava peruskoulutus on Helsingissä ma 6.5. klo 12-16.
Iltapäiväkoulutus koostuu introsta ja kolmesta työpajasta, joiden teemoina ovat luova suunnittelu, sisällöllinen ohjaus sekä tavoitteet ja mittaus. Kouluttajat ovat alallaan arvostettuja asiantuntijoita niin mainostajien, julkaisijoiden kuin palveluntarjoajien puolelta.
Natiivimainonnan myyntikoulutusten yksikköhinta IAB:n jäsenille on 295 € + alv (ei-jäsenille 350 € + alv).
Kun ilmoittaudut samalla kertaa sekä perus- että jatkokoulutukseen, saat niistä -15% alennuksen. Pakettihinta IAB:n jäsenille on 502 € + alv (ei-jäsenille 595 € + alv).
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää