Näin optimoit somekanavat tavoitteiden tueksi
Näin optimoit somekanavat tavoitteiden tueksi
Aika: 2h | Ti 12.4.2022 klo 9-11
Verkkokoulutus
Miten kasvatat liikennettä, vahvistat asiakassuhteitasi ja lisäät myyntiä somekanavissasi?
Valmennuksessa opit hyödyntämään tehokasta mallia, jonka avulla johdat liiketoiminnan tavoitteista sometekemistänne parhaiten tukevan mittariston ja aloitat arvopohjaisen sisällöntuotannon. Tunnistat (ja osaat korjata) somen 5 sudenkuoppaa ja ymmärrät, miten optimoidut sometilit tukevat organisaatiosi tavoitteiden saavuttamisessa.
Kenelle koulutus on tarkoitettu?
Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaationsa sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset.
Valmennus sopii täydellisesti:
- Kuluttajamyyntiin keskittyville yrityksille, joilla on myyntiä kivijalkakaupassa tai verkossa
- Varainhankintaa tekeville organisaatioille ja järjestöille
- Luoville b2b-yrityksille, jotka haluavat haastaa toimialansa totuttuja tapoja toimia
Kahden tunnin jälkeen:
-
Sinulla on selkeä näkemys siitä, miten sometilien valjastus asiakkaiden sitouttamiseksi ja myynnin työkaluksi tapahtuu
-
Tunnistat 5 sudenkuoppaa, joiden takia sometilinne eivät vielä houkuttele kohderyhmääsi (+ keinot korjata ne)
-
Pystyt hyödyntämään ilmaisia työkaluja, jotka tukevat tavoitteisiinne pääsemistä somessa
-
Tiedät miten vaikuttajamarkkinointia käytetään sometilillä ilman, että se vie kaiken aikasi (ja vaatii ison budjetin)
Kouluttajasi
Valmentajana toimivat PING Helsingin Soul of Succes Micaela Rosenlew ja Influencer Matchmaker Jonna Valkeinen
Koulutuksen hinta
Hinta |
|
IAB:n jäsen (koodi: IABxPING) | 239,20 € + alv |
Ei-jäsen | 299 € + alv |
IAB:n jäsenet saavat näistä kaikista -20% koodilla IABxPING
Koulutuksen minimiosallistujamäärä on kahdeksan. Pidätämme oikeuden muutoksiin.
IAB Koulutuskumppani: PING Helsinki
PING Helsinki on yhteiskunnalliseen ja vastuulliseen viestintään erikoistunut vaikuttavuustoimisto, joka auttaa rohkeita asiakkaitaan muuttamaan maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin, sosiaalisen median ja PR:n keinoin.
IAB Finland koulutuspartnerit:
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää