Icon
Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä Tapahtumat

Näin käsikirjoitat markkinoinnin automaation osaksi markkinointistrategiaa 30 päivässä

04.11.2020 - 11.11.2020, virtuaalinen

Tämä virtuaalinen kurssi on tarkoitettu sinulle, jos:

  1. Olet vasta harkitsemassa markkinoinninautomaation käyttöönottoa
  2. Olet jo satsannut markkinoinninautomaatioon, mutta epäröit sen hyödyllisyyttä
  3. Jos sinulla on ekosysteemi ja haluat varmistaa sen aukottomuuden
  4. Jos olet toimialalla, jossa kaikki muistuttavat toisiaan ja haluavat erottautua
  5. Mietit markkinoinnin investointeja ja ROI-suhdetta

Kolmen viikon virtuaalisella kurssilla käydään hyvin käytännönläheisesti läpi prosessi, jonka kautta voit saavuttaa mitattavia tuloksia ja rakentaa toimivat digitaaliset ostopolut sekä toteuttaa tuloksellisen digistrategian ilman sitoutumista mihinkään teknologiaan.

Oppimisen tueksi saat käyttösi ja yrityksesi hyödyksi digitaalisen työkirjan.

Koulutus sopii sinulle, joka olet digimarkkinoinnin parissa työskentelevä ammattilainen ja erityisesti jos työskentelet digitaalisten asiakaspolkujen parissa. Jos työhösi liittyy teemat #asiakaspolku #asiakashankinta #asiakaspysyvyys, kurssi on juuri sinulle.

”Autan markkinointi- ja myyntiammattilaisia rakentamaan datakeskeisiä asiakaspolkuja mitattavan asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Näin yritys voi keskittyä liikevaihdon kasvattamiseen ilman pelkoa jatkuvasti kohoavista asiakashankintakustannuksista tai asiakaskadosta” - kouluttaja Jouni Koistinen

Mitä me käsikirjoitamme?

Valmennamme sinut käsikirjoittamaan digitaalisen asiakaspolun, jotta voit lanseerata ja optimoida luottamuksella. Käymme läpi yhdeksän vaiheisen prosessin, jossa rakennat yhden asiakaspolun valitsemastasi sisältöteemasta, joka voi olla tuote tai palvelu. Työmalli on teknologiavapaa eli emme kirjoita “järjestelmälle” vaan teemme tämän sinun tulevalle asiakkaalle.

Näihin kysymyksiin vastaamme valmennuksen aikana:

  1. Miten löydät oikean yleisön ja “hakusanat” asiakaspolulle?
  2. Miten rakennat “täydellisen tarjouksen” ja asiakaslupauksen?
  3. Miten hyödynnät "tuoteportaita" asiakaspolun arvon myymisessä?
  4. Miten rakennat liidimagneetin käsikirjoituksen ja funnelin?
  5. Missä asiakaspolun vaiheissa hyödynnät automaatiota?
  6. Miten käsikirjoitat digitaalisen asiakaspolun: ostofunnel, mainonta, sosiaalinen media, video, email, reta?
  7. Missä vaiheessa liikennettä (oma, ansaittu, ostettu) ja promootiota käytetään?
  8. Miten myynti hyväksyy tai hylkää asiakkaan?
  9. Miten lasket asiakaspolun toimivuuden ja tuoton?

Koulutus koostuu 3 webinaarista ja välitehtävistä:

1. Starttiwebinaari ke 4.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Kurssin & työkirjan esittely
  • Miten kiteyttää palvelun kohderyhmä?
  • Kuinka luoda oikeanlainen viesti tai tarjous oikealle kohderyhmälle?
  • Ohjeistus kotitehtävään, jonka jokainen tekee omasta tuotteestaan, palvelustaan tai yrityksestään

2. Valmennuspäivä ke 11.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Käydään läpi tehtävät kohta kohdalta
  • Q&A
  • Kohdat 4-9 kysymyksistä

3. Tuloswebinaari ke 25.11. klo 9-12 (virtuaalinen)

  • Käydään läpi jokaisen osallistujan kotitehtävien lopputulemaa & sparrataan ryhmänä toinen toisiamme

HINNAT

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 850 € + alv
Ei-jäsenet 1000 € + alv

Early bird -hinnat syyskuun loppuun mennessä ilmoittautuneille:

IAB:n, MARKin ja MTL:n jäsenet 750 € + alv
Ei-jäsenet 900 € + alv

 

KOULUTTAJA

Kouluttajana toimiva Jouni Koistinen, Coco Invest Oy, on toiminut yli 30-vuotta mainostoimistoyrittäjänä ja digimarkkinoinnin innovaattorina. Digiä Jouni on tehnyt koko internetin ajan.

"Tämän konseptin olen kehittänyt 4A:n ympärille ja rakentanut siihen selkeät yhdeksän askelta; Miten käsikirjoittaa sekä lanseerata yrityksen digikonsepti hyvällä markkinoinninautomaatiolla ilman teknistä jargonia?"

LUE LISÄÄ JA ILMOITTAUDU!

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää