Icon
Mobiili - maailman suurin media Tapahtumat

Mobiili - maailman suurin media

05.03.2015, Andorra & Dubrovnik Lounge, Eerikinkatu 11

Mobiilin voittokulku jatkuu. Miten tavoittaa ihmiset laitteiden takaa?
Millainen on hyvä mobiilimainos ja miten tehdään toimiva mobiilikampanja?
Mitä uutta tapahtuu mobiilimaksamisessa?

Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Andorra & Dubrovnik Loungeen kuulemaan, minne mobiilimarkkinat ovat menossa meillä ja muualla maailmassa.

OHJELMA torstaina 5.3.2015 klo 8.30-11.50

08.30    Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
MOBIILIMARKKINAT MEILLÄ JA MUUALLA
09.10 Mobiilimarkkinat tänään
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB Mobiilityöryhmän puheenjohtaja
09.25 The mobile’s role in the sales funnel
Patrik Fagerlund, CEO, Founder, Widespace
MOBIILIMARKKINOINNIN CASEJA
09.50 Case Mc Donald's Suomi - mobiiliapplikaatio
Christoffer Rönnblad, Marketing Director, Mc Donald's
10.10 Case Tjäreborg
Aarne Töllinen, Director, Marketing and Sales, Tjäreborg
10.30 TAUKO
10.50 Case Elisa: Helppoa ja turvallista mobiilimaksamista operaattorilaskulla
Jukka Vaittinen, Business Manager, Elisa
NÄIN MITTAAN MIKÄ TOIMII
11.10 Mobiilimarkkinoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa
Sakari Forslund, Strategic Planner, Dagmar
11.30 Mobiilikuluttajan mobiilipäivä
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat
11.50 Seminaari päättyy
Tilaisuuden moderaattorina toimii Atte Kniivilä, mFabrik

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa ja muille 100 euroa. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Yhteistyössä Elisa Media

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää