Mobiili - maailman suurin media
Mobiilin voittokulku jatkuu. Miten tavoittaa ihmiset laitteiden takaa?
Millainen on hyvä mobiilimainos ja miten tehdään toimiva mobiilikampanja?
Mitä uutta tapahtuu mobiilimaksamisessa?
Tervetuloa IAB Finlandin seminaariin Andorra & Dubrovnik Loungeen kuulemaan, minne mobiilimarkkinat ovat menossa meillä ja muualla maailmassa.
OHJELMA torstaina 5.3.2015 klo 8.30-11.50
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa |
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland | |
MOBIILIMARKKINAT MEILLÄ JA MUUALLA | |
09.10 | Mobiilimarkkinat tänään |
Atte Kniivilä, CEO, mFabrik, IAB Mobiilityöryhmän puheenjohtaja | |
09.25 | The mobile’s role in the sales funnel |
Patrik Fagerlund, CEO, Founder, Widespace | |
MOBIILIMARKKINOINNIN CASEJA | |
09.50 | Case Mc Donald's Suomi - mobiiliapplikaatio |
Christoffer Rönnblad, Marketing Director, Mc Donald's | |
10.10 | Case Tjäreborg |
Aarne Töllinen, Director, Marketing and Sales, Tjäreborg | |
10.30 | TAUKO |
10.50 | Case Elisa: Helppoa ja turvallista mobiilimaksamista operaattorilaskulla |
Jukka Vaittinen, Business Manager, Elisa | |
NÄIN MITTAAN MIKÄ TOIMII | |
11.10 | Mobiilimarkkinoinnin hyödyntäminen liiketoiminnassa |
Sakari Forslund, Strategic Planner, Dagmar | |
11.30 | Mobiilikuluttajan mobiilipäivä |
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat | |
11.50 | Seminaari päättyy |
Tilaisuuden moderaattorina toimii Atte Kniivilä, mFabrik |
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 50 euroa ja muille 100 euroa. Hintoihin lisätään alv 24 %.
Yhteistyössä Elisa Media
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää