Master your GDPR - Evästemyrsky
Bo Knows Baseball and IAB knows cookies.... Nike lanseerasi peräti kolmekymmentä vuotta sitten legendarisella "Bo knows" -kampanjalla cross training -kenkämalliston. Lähes yhtä pitkän ajan evästeet ja niiden rooli digimarkkinoinnissa on kuulunut IAB:n tärkeimpien painopisteiden joukkoon. Kuten todenäköisesti kaikki tiedämme, yksi evästeaikakausi tulee päätökseen vuoden 2021 lopulla 3P evästeiden hyytyessä myös Chrome-selaimissa.
Evästeet jäävät myös vuoden 2021 jälkeen toki osaksi digiekossyteemiä ja tarve niiden käytön kommunikomiseen kuluttajien kanssa on siten validi myös tulevaisuudessa. Tästä syystä evästehyväksynnät nostettiin tämän kevään 2021 IAB Finlandin Master Your GDPR -tapahtumaan. Seminaarin runko rakentuu lisäksi erittäin ajankohtaisten ePrivacy ja Schrems -lainsäädäntöhankkeiden sekä tekoälypohjaisen päätöksenteon juridisen ulottuvuuden kautta kevään hoteimmaksi tietosuojakattaukseksi.
Lämpimästi tervetuloa mukaan! Kuten arvata saattaa, tapahtuma järjestetään webinaarina.
Webinaari-infoa:
- Webinaari on maksuton kaikille
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Ohjelma
09.00 Tervetuloa - Pasi Raassina / IAB Finland
09.10 Mitä kuuluu Marjaleena, ePrivacy ja Schrems? - Mari Rusi / Eversheds Sutherland
09.30 Evästemyrsky - paneelikeskustelu evästeiden ja evästeiden hyväksymisen tulevaisuudesta. Paneelissa mukana Telian Milla Keller, Iconicsin Anna Paimela sekö Graviton Jake Laisi. Moderaattorina häärää IAB Finlandin Pasi Raassina.
10.10 Tietosuojasta vastuulliseen tekoälyyn - Meeri Haataja / Saidot
10.45 Tilaisuus päättyy
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää