Kovimmat paukut digimenestykseen 2013!
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä: Antti Kallio, Dagmar (pdf)
- Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio: Jussi-Pekka Erkkola, Valio (pdf)
- Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?: Christoffer Rönnblad, McDonald's (pdf)
- Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?: Johanna Suhonen, Director, Kauppalehti (pdf)
Markkinointialan superliitot IAB & MTL ovat lyöneet hynttyyt yhteen tarjoillakseen Sinulle ajankohtaisimman digitietopaketin koko markkinointipäättäjän ostoprosessista yhdellä kertaa.
Sammuta kytevä tiedontarve & Lataa kirkkaimmat patruunat pakkiisi!
Alustava seminaariohjelma:
13.00 Intro
- Antti Leino, Experienced Digital Marketer, Seminaarin juontaja
13.15 Globaalit digitrendit 2013 ja kovimmat caset maailmalta
- Hanna Forsström, Client Services Director, White Sheep Isobar
- Antti Kaihlanen, Strategy Director, White Sheep Isobar
13.45 Käyttäjälähtöiset ja päätelaiteriippumattomat verkkopalvelut, case Sanoma
- Mikael Liljedahl, Head of Online Development, Helsingin Sanomat
14.15 Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä – Mitä teet seuraavaksi?
- Antti Kallio, Planning Director, Dagmar
14.45 Tauko
15.00 Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio
- Jussi-Pekka Erkkola, Head of Digital Marketing, Valio
15.30 Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?
- Christoffer Rönnblad, Marketing Manager, McDonald's
16.00 Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?
- Johanna Suhonen, Director, Content Sales, Kauppalehti
16.30 Yhteenveto
17-19
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Get together -tilaisuus
Kun digipotti on onnistuneesti räjäytetty, karistellaan pölyt kollegoiden hartioilta vapaamuotoisen verkostoitumisen merkeissä.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää