Icon
Kovimmat paukut digimenestykseen 2013! Tapahtumat

Kovimmat paukut digimenestykseen 2013!

26.02.2013

Markkinointialan superliitot IAB & MTL ovat lyöneet hynttyyt yhteen tarjoillakseen Sinulle ajankohtaisimman digitietopaketin koko markkinointipäättäjän ostoprosessista yhdellä kertaa.

Sammuta kytevä tiedontarve & Lataa kirkkaimmat patruunat pakkiisi!

Alustava seminaariohjelma:

13.00 Intro
- Antti Leino, Experienced Digital Marketer, Seminaarin juontaja

13.15 Globaalit digitrendit 2013 ja kovimmat caset maailmalta
- Hanna Forsström, Client Services Director, White Sheep Isobar
- Antti Kaihlanen, Strategy Director, White Sheep Isobar

13.45 Käyttäjälähtöiset ja päätelaiteriippumattomat verkkopalvelut, case Sanoma
- Mikael Liljedahl, Head of Online Development, Helsingin Sanomat

14.15 Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä – Mitä teet seuraavaksi?
- Antti Kallio, Planning Director, Dagmar

14.45 Tauko

15.00 Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio
- Jussi-Pekka Erkkola, Head of Digital Marketing, Valio

15.30 Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?
- Christoffer Rönnblad, Marketing Manager, McDonald's

16.00 Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?
- Johanna Suhonen, Director, Content Sales, Kauppalehti

16.30 Yhteenveto

17-19

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Get together -tilaisuus

Kun digipotti on onnistuneesti räjäytetty, karistellaan pölyt kollegoiden hartioilta vapaamuotoisen verkostoitumisen merkeissä.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää