IAB X DAGMAR koulutus: Gen Z:n tavoittaminen vaikuttajien avulla
Miten Gen Z:aan saa yhteyden vaikuttajamarkkinoinnilla? Koulutus käsittelee Gen Z:n mediakäyttäytymistä, heihin toimivaa sisältöä sekä kanavia.
Koulutuksessa sukelletaan Gen Z:n maailmaa vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta. Esitämme koulutuksessa konkreettisia vinkkejä, statistiikka Gen Z:n mediakäyttäytymisestä sekä esimerkkejä toimivasta sisällöstä. Kerromme miten vaikuttajamarkkinoinnin lainalaisuuksia hyödyntäen pysyt suunnittelemaan kohdeyleisölle resonoivaa sisältöä.
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
• Gen Z – keitä he ovat ja minkälaista on heidän meidakäyttäytyminen
• Missä Gen Z:t tavoittaa?
• Mitä tulee ottaa huomioon Gen Z:alle markkinoitaessa ja vaikuttajia valittaessa
Kouluttajaesittelyt:
Juuli Rantala | Dagmar
Influencer Marketing Specialist
Juuli on Dagmarin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija, jolla pysyy käsissään monimutkaisemmatkin kokonaisuudet. Juuli puhuu vahvasti sen puolesta, että onnistunut vaikuttajamarkkinointi juontaa juurensa kohderyhmän ymmärtämisestä – miten he kuluttavat sisältöä ja erilaisia medioita.
Mikko Wivolin | Dagmar
Creative Content & Influencer Specialist
Mikko on Dagmar Storiesin luova sisältösuunnittelija ja vaikuttajaspesialisti. Hänellä on kokemusta niin sisällöntuotannosta, valo- ja videokuvaamisesta, hakukoneoptimoinnista, hakusanamainonnasta, analytiikasta ja maksetusta somemainonnasta. Mikko osaa ajatella käytännön tasolla, millaiset ideat toimivat ja ovat toteutuskelpoisia, koska hän on itsekin somevaikuttaja. Sisältöjen on aina tuotava jotain lisäarvoa, oli se sitten viihdettä tai hyötyä.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää