IAB Interact 2013
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Welcome - Multi-device users: Alain Heureux, IAB Europe (pdf)
- Key trends from IAB Europe's AdEx Benchmark Report 2012: Daniel Knapp, IHS Electronics & Media (pdf)
- Driving brand advertising across digital platforms: Karim H. Attia, nugg.ad (pdf)
- Changing Brand Formats: Dean Donaldson (pdf)
- Many Screens; One view: Heath Podvesker, Marketshare (pdf)
- Connecting the story: Joe Hall, BBC Global News Ltd (pdf)
- Polowers by Volkswagen: Gorka Lozano, DDB Spain (pdf)
- Magnum - In the Pursuit of Pleasure: Gamze Gürbüzatik, Tribal DDB Istanbul (pdf)
- A new British Highstreet Bank, Virgin Money: Jess Burley, m/Six agency (pdf)
- Making digital advertising interactive and measurable: Han Verbaas, Viziware Europe (pdf)
- The ROI of Screens:Jaap Favier, The Small Circle (pdf)
- Screen Grab: Why multiscreen measurement needs to add up: Megan Clarken (pdf)
IAB Europen vuosittainen verkkomainonnan megatapahtuma järjestetään 23.–24. toukokuuta Barcelonan W-hotellissa. Alan ykköspalaajat suurista mainostajista kansainvälisiin mediayrityksiin saapuvat vaihtamaan kuulumisia ja kuulemaan verkkomainonnan trendeistä vaikutusvaltaisilta puhujilta.
Intercat 2013 teema on The Battle of the Screens: Compete or Colloborate? Monitahoiset puheenvuorot ja paneelikeskustelut pureutuvat markkinoinnin tämänhetkisiin kuumiin perunoihin eli mediakulutuksen muutoksiin sekä mobiililaitteiden tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin.
IAB Finlandin jäsenenä saat seminaarilipusta 30 %:n jäsenedun käyttämällä ilmoittautuessasi maakoodia: FI30
Ilmoittaudu seminaariin
IAB Finland kerää seminaariryhmää kokoon Suomesta. Ilmoittauduthan siis myös IAB:n toimistolle!!
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää