IAB Industry Insider: Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus - avain tuloksiin ulkomainonnassa
Luovuus on ulkomainonnan menestyksen ytimessä – ja oikein käytettynä se voi olla avain tehokkuuteen ja vaikuttavuuteen. Miten voit suunnitella kampanjasi niin, että ulkomainosmedian erityispiirteet huomioidaan ja luovuus nostetaan keskiöön?
Tule JCDecaux:n ja IAB Finlandin Industry Insideriin kuulemaan markkinoinnin huippuammattilaisia, jotka avaavat ulkomainonnan luovuuden salat ja kertovat inspiroivia case-esimerkkejä ympäri maailmaa.
Webinaarissa kuulet:
- Annu Terho kertoo miksi luova ulkomainonta on voittanut maailmalla ja mitä voimme oppia palkituista kampanjoista.
- Jyrki Poutanen esittelee esimerkkejä kansainvälisistä ulkomainoskampanjoista, mm. JCDecaux’n "This Way to Fame" -kampanjan esittely – miten United Imaginations lähestyi tätä ikonista kampanjaa ja mitä oppeja siitä voidaan ammentaa tulevaisuuteen.
- Mika Hyötyläinen (JCDecaux) kertoo millaisia innovatiivisia ratkaisuja ulkomainonnan parissa on tehty ja miten ne ovat vaikuttaneet yleisöön ja tuloksiin.
Tämä webinaari tarjoaa sinulle ideoita ja inspiraatiota, joita voit hyödyntää omissa markkinointikampanjoissasi. Varmista paikkasi ja tule oppimaan, miten luovuus ulkomainonnassa voi nostaa brändisi uudelle tasolle!
Tapahtuma toteutetaan webinaarina ja on tarjolla sekä IAB Finlandin jäsenille sekä ei-jäsenille.
Webinaari-infoa:
- Koulutus on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä koulutuksen jälkeen
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
9.00 Alkusanat – Pasi Raassina | IAB Finland & Mika Hyötyläinen | JCDecaux
9.05 Cannes-yhteenveto, miten luovuus mahdollisti vaikuttavuutta ja tehokkuutta - Annu Terho | SEK
9.25 Caseja maailmalta, joissa ulkomainonnan kontekstissa on tuotu luovuutta esiin - Jyrki Poutanen | United Imaginations
9.45 Luovia Innovate -caseja maailmalta - Mika Hyötyläinen | JCDecaux
10.00 Q&A
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää