IAB Grand One 2012 -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Grand One -kilpailu 2012 (pdf), Antti Isokangas
IAB Grand One -seminaarissa esitellään jälleen neljä valittua Grand One -finalisticasea!
Seminaarin Caset ovat katsottavissa Ruudussa!
Aika: Torstai 29.3.2012 klo 8.30-11.30
Paikka: Apollo Live Club, Mannerheimintie 16, Helsinki
Tule ja nappaa talteen konkreettiset neuvot, vinkit ja ideat mahdollisuuksien hyödyntämiseen vuoden 2011 parhaista verkkokampanjoista! Luvassa vauhdikas katsaus siihen, missä mennään, millä on väliä, ja mikä juna meni jo!
IAB on valinnut finalistien joukosta kiinnostavimmat case-esittelyt seminaariin. Seminaarin juontajana toimii Grand Onen päätuomari Antti Isokangas, Ali Consultingista.
Seminaarin ohjelma
8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
IAB:n toiminnanjohtaja Birgitta Takala
9.10 Grand One -kilpailu
Päätuomari Antti Isokangas, Ali Consulting
9.30 Case 1: Paras verkkomainos
Llama Plan Flute Hero II *VOITTAJA
Marko Muona & Matti Mattila, Family Inc.
9.50 Case 2: Paras mobiilikampanja
K-ruokakauppojen tarjoukset ja reseptit iPadissä ja iPhonessa *VOITTAJA
Toni Leppänen, Sanoma News
10.10 Case 3: Paras B2B-kampanja
Stora Enso - Rethink *VOITTAJA
Markus Nieminen, SON Helsinki & Jani Pösö, N2 Helsinki
10.30 Case 4: Tuloksellisin verkkokampanja
Alamme huiput *Tuplakunniamaininta
Anna-Mari Karhunen, Carat
10.50 Uunituoretta tutkittua tietoa: Mobile and Social Media Trends
Kari Roose, Taloustutkimus
11.10 Yhteenveto, kommentit, kysymykset & Kiitos!
Päätuomari Antti Isokangas, Ali Consulting
IAB Grand One -seminaarin tarkoitus on koota laajemmin markkinoinnin ja viestinnän päättäjät sekä digitaalisen kommunikaation osaajat yhteen, ja näin edesauttaa digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan kasvua. Grand One -mestaruudesta kilpailevat 212 eri työtä.
”Olemme erittäin tyytyväisiä lähetettyjen töiden määrään ja siihen kuinka moni alan yritys on osallistunut kisaan. Grand One -voittoa tavoittelevat kaikki alan tärkeimmät pelurit pienimmistä isoimpiin,” iloitsee Rami Ahonen, RE: Median kilpailujärjestäjä.
Verkkomedioiden huimaa kehitystä on kasvattanut luottamus verkkomainonnan toimivuuteen, ja mobiilimainonnan lisääntyminen vahvistaa digitaalisen median maailmanvalloitusta entisestään. Mukana ovat tänä vuonna ensimmäistä kertaa Paras mobiilikampanja sekä erillinen Paras mobiilipalvelu -sarjat.
Verkkomarkkinointi on kiistatta tehokkain, monipuolisin ja kohdennettavin markkinoinnin muoto! Kokeilu ei vaadi rohkeutta, mutta kokeilematta jättäminen sitäkin enemmän!
”Töissä näkyy se, ettei luovuuden ja tuloksellisuuden tarvitse olla toisensa poissulkevia asioita edes palkintogaaloissa. On hauska nähdä myös se, että eri välineitä käytetään entistä tehokkaammin yhdessä. Tuomaristolle tämä aiheutti toisaalta myös jonkin verran haastetta, sillä eri kategorioiden rajat eivät enää ole niin selviä,” kommentoi Antti Isokangas, Grand One -kilpailun päätuomari.
Digimedia-alan voittajatyöt julkistetaan viikkoa aikaisemmin 22.3.2012 Grand One Gaalassa. Lue lisää Grand One -sivustolta.
IAB Grand One -seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 23 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 23 %). IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää