HOT or NOT
Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ala monimuotoistuu ja pirstaloituu jatkuvasti. Pärjääkö vauhdissa erikoistumalla vai ottamalla kaikki osaset haltuun? Mihin olemme menossa seuraavaksi? HOT or NOT marssittaa Casino Helsingin lavalle erinomaisia puhujia ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuuden moderaattorina toimii Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD.
Ohjelma
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki |
09.10 | Paneeli: Digitaalisen murroksen pyörteissä. Mihin tästä nyt? Keskustelijoina: Kati Riikonen, johtaja, Online, DNA Henrik Laine, verkkojohtaja, MTV Markus Hakala, toimitusjohtaja, Activeark JWT Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat Finland Minna Nissinen, johtaja, Alma Diverso Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland |
09.45 | Search (re)invented Milka Kramer, Search Advertising Lead, Microsoft |
10.15 | Monessa kanavassa: Kuinka mittaat tuloksia printin, displayn ja blogiyhteistyön yhdistävissä kampanjoissa? Miten otat eri kanavien ominaispiirteet haltuun? Tuuli Toivainen, suunnittelujohtaja, A-lehdet |
10.45 | Tauko |
11.00 | Osallistuva kuluttaja on interaktiivisesti ulkona Peter Gréen, CEO, MobileSensing Atte Kniivilä, toimitusjohtaja, mFabrik |
11.30 | Digitaalinen asiakaskokemus: teknologian, datan ja intuition liitto Roope Ruotsalainen, Chief Digital Officer, Frankly Partners |
12.00 | Seminaarin yhteenveto ja keskustelua |
12.10 | Mahdollisuus tutustua Casinoon (kesto n. 20 min) |
Ilmoittaudu mukaan heti, paikkoja on rajoitetusti!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %). Kysy myös neljän tai useamman hengen lippupaketeista: minna.vehmas(a)iab.fi!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää