Icon
HOT or NOT Tapahtumat

HOT or NOT

26.11.2014, Casino Helsinki, Fennia Salonki, Mikonkatu 19



Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ala monimuotoistuu ja pirstaloituu jatkuvasti. Pärjääkö vauhdissa erikoistumalla vai ottamalla kaikki osaset haltuun? Mihin olemme menossa seuraavaksi? HOT or NOT marssittaa Casino Helsingin lavalle erinomaisia puhujia ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuuden moderaattorina toimii Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD.

Ohjelma

08.30     Ilmoittautuminen ja aamukahvit
09.00 Tervetuloa
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki
09.10 Paneeli: Digitaalisen murroksen pyörteissä. Mihin tästä nyt? Keskustelijoina:
Kati Riikonen, johtaja, Online, DNA
Henrik Laine, verkkojohtaja, MTV
Markus Hakala, toimitusjohtaja, Activeark JWT
Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat Finland
Minna Nissinen, johtaja, Alma Diverso
Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland
09.45 Search (re)invented
Milka Kramer, Search Advertising Lead, Microsoft
10.15 Monessa kanavassa: Kuinka mittaat tuloksia printin, displayn ja blogiyhteistyön yhdistävissä kampanjoissa? Miten otat eri kanavien                    ominaispiirteet haltuun?
Tuuli Toivainen, suunnittelujohtaja, A-lehdet
10.45 Tauko
11.00  Osallistuva kuluttaja on interaktiivisesti ulkona
Peter Gréen, CEO, MobileSensing
Atte Kniivilä, toimitusjohtaja, mFabrik
11.30 Digitaalinen asiakaskokemus: teknologian, datan ja intuition liitto
Roope Ruotsalainen, Chief Digital Officer, Frankly Partners
12.00 Seminaarin yhteenveto ja keskustelua
12.10  Mahdollisuus tutustua Casinoon (kesto n. 20 min)

Ilmoittaudu mukaan heti, paikkoja on rajoitetusti!

Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %). Kysy myös neljän tai useamman hengen lippupaketeista: minna.vehmas(a)iab.fi!

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

26.03.2025

Webinaari: Master your Privacy and Policy

Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.

lue lisää

02.04.2025

Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.

lue lisää

09.04.2025

Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!

Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.

lue lisää

15.04.2025

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.

lue lisää