
HOT or NOT
Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin ala monimuotoistuu ja pirstaloituu jatkuvasti. Pärjääkö vauhdissa erikoistumalla vai ottamalla kaikki osaset haltuun? Mihin olemme menossa seuraavaksi? HOT or NOT marssittaa Casino Helsingin lavalle erinomaisia puhujia ja mielenkiintoisia caseja. Tilaisuuden moderaattorina toimii Jani Halme, luova johtaja, ToinenPHD.
Ohjelma
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvit |
09.00 | Tervetuloa Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland Olli Heinonen, Head of Customer Services, Casino Helsinki |
09.10 | Paneeli: Digitaalisen murroksen pyörteissä. Mihin tästä nyt? Keskustelijoina: Kati Riikonen, johtaja, Online, DNA Henrik Laine, verkkojohtaja, MTV Markus Hakala, toimitusjohtaja, Activeark JWT Lasse Iskanius, Head of Digital, Carat Finland Minna Nissinen, johtaja, Alma Diverso Jarkko Kyttänen, kehitysjohtaja, Sanoma Media Finland |
09.45 | Search (re)invented Milka Kramer, Search Advertising Lead, Microsoft |
10.15 | Monessa kanavassa: Kuinka mittaat tuloksia printin, displayn ja blogiyhteistyön yhdistävissä kampanjoissa? Miten otat eri kanavien ominaispiirteet haltuun? Tuuli Toivainen, suunnittelujohtaja, A-lehdet |
10.45 | Tauko |
11.00 | Osallistuva kuluttaja on interaktiivisesti ulkona Peter Gréen, CEO, MobileSensing Atte Kniivilä, toimitusjohtaja, mFabrik |
11.30 | Digitaalinen asiakaskokemus: teknologian, datan ja intuition liitto Roope Ruotsalainen, Chief Digital Officer, Frankly Partners |
12.00 | Seminaarin yhteenveto ja keskustelua |
12.10 | Mahdollisuus tutustua Casinoon (kesto n. 20 min) |
Ilmoittaudu mukaan heti, paikkoja on rajoitetusti!
Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 24 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 24 %). Kysy myös neljän tai useamman hengen lippupaketeista: minna.vehmas(a)iab.fi!
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
26.03.2025
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää02.04.2025
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.
lue lisää09.04.2025
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää