HOT OR NOT 2020
It’s crazy, but true!
HOT OR NOT 2020
10.12.2019 klo 8:30 – 12:00
Finnkino, Tennispalatsi
Tervetuloa vauhdikkaan digitaalisen vuoden päättävään Hot or Not -seminaariin, joka perinteisesti valmistelee meidät uuden, alkavan vuoden haasteisiin. Kyseessä on yksi IAB:n vanhimmista ja tunnetuimmista seminaarikonsepteista, joka suoraan ja häpeilemättä listaa tulevan vuoden kuumat ja ei-niin-kuumat aiheet, toisin sanoen iskee tiskiin, mihin kehitykseen kannattaa panostaa ja mitkä trendit jäävät lyhyeksi kuin kanan lento. Tapahtumassa palkitaan myös Vuoden muutoksentekijä 2019. Don’t be a loser, check yourself in!
Lataa seminaarimateriaalit tästä:
PUHUJAT
Elina Hiltunen, Futuristi
Futuristi Elina Hiltunen on koulutukseltaan diplomi-insinööri ja kauppatieteiden tohtori. Hän on aktiivinen luennoija, kouluttaja, kolumnisti ja tietokirjailija, joka on kirjoittanut 11 tietokirjaa. Hänen avainosaamisalueitaan ovat ennakoinnin menetelmät, megatrendit ja trendit (erityisesti teknologia ja kuluttajatrendit) ja heikot signaalit.
Marianne Lindholm, Kantar
Marianne Lindholm on mediatutkimuksen ammattilainen yli 20 vuoden kokemuksella mediabrändien kehityksen seurannasta, mediavaluutoista sekä mediamurroksen vaikutuksista toimialaan. Marianne työskentelee erilaisten suomalaisten ja kansainvälisten mediatutkimusten parissa ja on mukana Kantarin kansainvälisessä verkostossa mediatutkimuksen kehittämisessä.
Valtteri Vartiainen, Head of Data and Display, B2B Digital Business, Sanoma Media Finland
Valtteri Vartiainen vastaa Sanoman mediamyynnissä data- ja displaytuotteiden liiketoiminnan kehityksestä ja tuotteistuksesta. Työskennellyt aikaisemmin lähellä Sanoman mediayksiköitä sisällön personoinnin parissa.
Antti Hirvonen, Esports Media Solutions Oy – KOVA Esports, Google- ja some-mainonnan tuotepäällikkö Mediatalo Keskisuomalaisella
Antti on kokenut sekä innovatiivinen myynnin ja markkinoinnin ammattilainen. Viimeisinä vuosina Antti on hyödyntänyt oppimaassa e-urheilussa ja avannut täysin uusia portteja mm. vaikuttajamarkkinoinnille.
Mikko Koski, RADLY
Mikko Koski työskentelee asiakasanalytiikan, markkinoinnin tuloksellisuuden sekä muiden data- ja analytiikkapalveluiden kehityksen parissa Dagmarin tekoälylaboratorio RADLYssa. Dagmarissa vuodesta 2011.
Ilkka Särkiö, RADLY
Ilkka Särkiö työskentelee asiakkaiden analytiikkaprojektien parissa sekä vastaa koneoppimisen ja tekoälyn tuotteistuksesta Dagmarin tekoälylaboratio RADLYssa. Dagmarissa vuodesta 2017.
YHTEISTYÖSSÄ:
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää