Icon
HOT or NOT 2013 -seminaari Tapahtumat

HOT or NOT 2013 -seminaari

21.11.2013, Klo 8.30-12.00, Casinon Fennia Salonki, Mikonkatu 17, Piazza-sisäänkäynti

Syksyn viimeinen seminaari kiteytti koko kuluneen vuoden puhutuimmat ilmiöt ja antoi inspiroivia työkaluja menestyksekkäälle uudelle digivuodelle! Ohjelma rakentui yleisön toiveiden pyynnöstä seuraavista kuumista aiheista: VIDEOMAINONTA & PELIMAINONTA!

Kommentoi, kysy ja kannusta #IABhotornot

ANNA FEEDBACKIÄ!

Seminaariohjelma

8.30

Aamiaisbuffet & asiantuntijaverkostoitumista
Fennia Baari

9.00

Tervetuloa! LATAA PDF
Birgitta Takala, IAB:n toiminnanjohtaja @IABFinland
Seminaarin isäntänä toimii Jani Engberg, RAY

MISSÄ KULUTTAJAT OVAT SEURAAVAKSI?

9.10 LATAA PDF
Digikuluttajakäyttäytymisen trendit: "Tulevaisuuden mediakuluttajat – käyttötavat liikkeessä
"
Tulevaisuuden tutkija, visionääri Johannes Koponen, Scoopinion Oy / Helsingin Yliopisto

V I D E O M A A I L M A

9.20

Videomainonnan uusia mahdollisuuksia (ENG) LATAA PDF
Smartclip Nordics, Robert Björk, Sales Director

09.40

KEYNOTE: Youtube Suomessa LATAA PDF
Google, Tommi Pelkonen, Head of Media Solutions

10.00

VIDEOASIANTUNTIJAT PANEELISSA LATAA PDF
Google Tommi Pelkonen & Nelonen Media Petri Kokkonen & MTV Media Pasi Raassina & IL Media Juho Metsovuori & Expert ASA Mikki Inkeroinen sekä moderaattorina RAY Jani Engberg

10.30

Tauko

P E L I M A A I L M A

10.40

Suomalainen peliyritysmaailma LATAA PDF
Applifier, Tuomas Rinta, Head of Product

11.00

KEYNOTE: XBOX olohuone lataa pdf
Microsoft, Jani Savolainen, Country Manager,
Microsoft Advertising

11.30

LATAA PDF
RAY SPECIAL:
RAY.fi luovuudella HUVIKSI & vastuullisesti HYÖDYKSI
RAY, Jani Engberg, Director, Digital channels

11.50 Yhteenveto & seminaarin päätös
12.00 alkaen

Vapaaehtoinen CASINO-kierros max 30 min

Katso kaikki kuvat Facebookissa!

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää