HOT or NOT 2013 -seminaari
Syksyn viimeinen seminaari kiteytti koko kuluneen vuoden puhutuimmat ilmiöt ja antoi inspiroivia työkaluja menestyksekkäälle uudelle digivuodelle! Ohjelma rakentui yleisön toiveiden pyynnöstä seuraavista kuumista aiheista: VIDEOMAINONTA & PELIMAINONTA!
Kommentoi, kysy ja kannusta #IABhotornot
Seminaariohjelma
8.30 |
Aamiaisbuffet & asiantuntijaverkostoitumista |
9.00 |
Tervetuloa! LATAA PDF |
MISSÄ KULUTTAJAT OVAT SEURAAVAKSI? |
|
9.10 | LATAA PDF Digikuluttajakäyttäytymisen trendit: "Tulevaisuuden mediakuluttajat – käyttötavat liikkeessä" Tulevaisuuden tutkija, visionääri Johannes Koponen, Scoopinion Oy / Helsingin Yliopisto |
V I D E O M A A I L M A |
|
9.20 |
Videomainonnan uusia mahdollisuuksia (ENG) LATAA PDF
|
09.40 |
KEYNOTE: Youtube Suomessa LATAA PDF
|
10.00 |
VIDEOASIANTUNTIJAT PANEELISSA LATAA PDF
|
10.30 |
Tauko |
P E L I M A A I L M A |
|
10.40 |
Suomalainen peliyritysmaailma LATAA PDF
|
11.00 |
KEYNOTE: XBOX olohuone lataa pdf
|
11.30 |
LATAA PDF
|
11.50 | Yhteenveto & seminaarin päätös |
12.00 alkaen |
Vapaaehtoinen CASINO-kierros max 30 min |
Katso kaikki kuvat Facebookissa! |
13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää