HOT or NOT
Tule IAB Finlandin HOT or NOT -seminaariin, niin tiedät, missä mennään digivuonna 2019. Out-stream, digitaalinen ulkomainonta, viewability, ohjelmallinen ja in-housing puhuttavat markkinaa ja HOT or NOT kertoo sinulle niistä viimeisimmän tiedon. Mukana on sekä kotimaisia että kansainvälisiä digialan huippuammattilaisia.
HOT or NOT -seminaari kokoaa digimarkkinan tulevan vuoden kovimmat jutut - tätä et halua missata!
Tilaisuus streamataan suorana Jyväskylään Mediatalo Keskisuomalaisen ja Tampereelle Alma Median rinnakkaistilaisuuksiin.
Seminaari on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
HOT or NOT on kuumaa kamaa ja paikat täyttyivät vauhdilla! Voit ilmoittautua jonoon, saat ilmoituksen sähköpostiin jos paikkoja vapautuu.
Ohjelma 8.30 - 12.00
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Tunnetko Muutoksen tekijän?
Ilmianna alan ratkaisuhenkinen asiantuntija, joka on mielestäsi tehnyt pioneerimaista työtä digitaalisen markkinoinnin sanansaattajana tai siihen liittyvän osaamisen tai tuotteistamisen kehittämisessä. Perustele ehdotuksesi mahdollisimman hyvin, sillä voittajan valitsee IAB Finlandin raati, joka koostuu sekä sen hallituksen jäsenistä että muista alan arvostetuista asiantuntijoista. Ehdokkaita Muutoksen tekijä -palkinnon saajaksi voi ilmoittaa 20.11.2018 saakka.
Kaikkien ehdotuksen lähettäneiden kesken arvotaan kolme kahden hengen elokuvalippusettiä. Leffaliput voittaneille ilmoitetaan sekä henkilökohtaisesti että IAB Finlandin kanavissa.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää