Elämä ilman 3P evästeitä & IAB kevätkokous
IAB Finlandin kevätkokouksen yhteydessä tuomme helpotusta ja tietoutta markkinan epätietoisuuteen liittyen kolmannen osapuolen keksien poistumiseen. Päätimme avata paneelikeskustelun myös IAB:n jäsenten lisäksi koko markkinalle avoimeksi.
Webinaarissa käsitellään kotimarkkinan huippuasiantuntijoiden voimin kolmannen osapuolen evästeiden lopullista poistumista vuoden 2021 lopussa sekä markkinalle muodostuvia uusia digimainonnan kohdennusteknologioita.
Webinaari-infoa:
- Paneeliosuus on avoin kaikille, paneelin jälkeen alkaa IAB Finlandin kevätkokous kaikille IAB:n jäsenille
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
Ilmoittaudu paneeliin (ei-jäsen)
Ilmoittaudu koko tapahtumaan (IAB:n jäsen)
Ohjelma
14:30 – 14:35 Tervetulosanat
14:35 – 15:15 Asiantuntijapaneeli - elämä ilman 3P evästeitä
Moderaattorina toimii IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Caroline Nykter. Paneelissa Jaakko Kuivalainen (Sanoma), Christopher Fernandez (IPG Mediabrands), Olli Järvilehto (Relevant Digital) sekä Jan Ketonen (Adform).
15:15 – 16:00 IAB Finland ry:n kevätkokous
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää