Icon
Digimediamyyjien sertifiointi Tapahtumat

Digimediamyyjien sertifiointi

09.04.2019

Digimediat muuttuvat nopeassa tahdissa ja mediamyyjiltä odotetaan entistä syvempää ymmärrystä asiakkaan tarpeista ja digitaalisten mainoskampanjoiden mahdollisuuksista. IAB Finlandin digimediamyyjien sertifiointi tarjoaa myyjille mahdollisuuden osoittaa ammattitaitonsa ja syventää osaamistaan.

IAB Finlandin sertifikaatti on luotu erityisesti digitaalista mediamyyntiä ajatellen. Sertifikaatti on tae siitä, että myyjällä on tarvittavat taidot tehokkaiden online-mainoskampanjoiden myymiseen.

Lisätiedot sertifiointiohjelmasta IAB:n sivuilla.

Seuraavat sertifiointiohjelmat:

9.4.2019 Introtilaisuus klo 9.30-12.00 Saranen Consulting, Innopolis 1, Tekniikantie 12, Espoo
21.5.2019 Koe klo 10.00-12.30 Saranen Consultingin tiloissa

10.9.2019 Introtilaisuus klo 9.30-12.00 Saranen Consulting, Innopolis 1, Tekniikantie 12, Espoo
22.10.2019 Koe klo 10.00-12.30 Saranen Consultingin tiloissa

Huom! Muualta kuin pk-seudulta tulevat voivat osallistua introtilaisuuteen etänä webinaarin kautta.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää