Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt
Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!
Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.
Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C
08.30 | Ilmoittautuminen ja aamupala |
09.00 | Avaussanat Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
09.10 | Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan? Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
|
09.50 | Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
|
10.10 | Tauko |
10.30 | Markkinoinnin uudet teknologiat Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
|
10.50 | Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy |
11.10 | Digimarkkinoinnin dos and don’ts Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
|
11.30 | Seminaari päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.
Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää