Icon
Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt Tapahtumat

Digimarkkinoinnin uudet pelisäännöt

21.04.2015

Tervetuloa IAB:n aamupäiväseminaariin Business Meeting Parkiin Forumiin!

Seminaarissa käydään läpi käytännönläheisesti mitä jokaisen markkinoijan tulisi tietää digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan pelisäännöistä. Paneudumme asinatuntijoiden johdolla markkinoinnin sääntöihin, datan omistajuuteen, tietosuojaan sekä uusien teknologioiden tuomiin mahdollisuuksiin.

Tiistai 21.4.2015 klo 8.30-11.30
Business Meeting Park Forum Campus
Kukontori / Yrjönkatu 29 C

08.30        Ilmoittautuminen ja aamupala
09.00 Avaussanat
Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland
09.10 Kuka omistaa online-markkinoinnissa käytettävän datan?
Jukka Sundquist, toimitusjohtaja, Klikkicom
Anna Vuori, Senior Legal Counsel, Sanoma Oyj
  • Mitä osapuolia toimintaan liittyy?
  • Kuka omistaa ja mitä?
  • Kuka vastaa mistäkin? (mm. informointi kohderyhmille)
09.50 Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
Suvi-Tuulia Leppäkorpi, asianajaja, varatuomari, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Mitä on otettava lainsäädännön kannalta huomioon, kun tarjotaan asiakaspalvelua Facebookissa, Twitterissä, WhatsAppissa ja chat-palveluissa?
10.10 Tauko
10.30 Markkinoinnin uudet teknologiat
Juha Karonen, Chief Technology Officer, Mirum Agency Oy
  • Millaisia mahdollisuuksia uudet teknologiat tarjoavat?
  • Miten tietosuojasta ja juridisista kysymyksistä tulee huolehtia?
10.50 Tietoisku EU:n tietosuojalainsäädännön uudistuksen tilanteesta
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
11.10 Digimarkkinoinnin dos and don’ts
Elina Koivumäki, asianajaja, osakas, Asianajotoimisto JB Eversheds Oy
  • Katsaus tuoreisiin päätöksiin markkinoinnin ja henkilötietojen käsittelyn osalta
11.30 Seminaari päättyy

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Seminaarin hinta on IAB Finlandin jäsenille 150 euroa ja muille 300 euroa. Hintaan lisätään alv 24%.
Ilmoittaudu mukaan heti! Paikkoja on rajoitetusti.

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää