Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 9/24
RYHMÄ ON TÄYNNÄ!
Marraskuun ryhmään nyt EARLYBIRD tarjouksella -30%
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaatikoulutukseen.
KENELLE?
Koulutus on suunnattu kaikille markkinoinnin alalla työskenteleville – olitpa sitten urasi alussa tai vähän jo pidemmällä.
MITÄ?
IAB Finlandin sertifiointikoulutus on päivitetty vuonna 2023 vastaamaan digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan nykyisiä tarpeita ja haasteita. Koulutukseen kuuluu 17 moduulia ja opiskeluun käytettävä aika vaihtelee oman lähtötason ja mielenkiinnon mukaan 30-40 tuntiin. Koulutus kestää kokonaisuudessaan 7 viikkoa ja se aloitetaan kahdella 2h etätapaamisella. Itseopiskelun aikana järjestetään 2 etätapaamista, joissa käsitellään ryhmästä nousseita aiheita sen alan ammattilaisen kanssa. Koulutuksen lopuksi on kirjallinen tentti.
Koulutuksen aikana käydään läpi seuraavat kokonaisuudet:
KOULUTTAJAT:
- Pasi Raassina on pitkän linjan digiammattilainen ja hän on toiminut IAB Finlandin toiminnanjohtajana viiden vuoden ajan.
- Mira Vaurula toimii toisena kouluttajana ja hän vastaa IAB Finlandilla tapahtumista ja partneruuksista.
HINTA?
Jäsenyritystemme edustajat hyötyvät yli 30 % alennuksesta koulutuksen hinnasta.
HINNASTO 2024
IAB-jäsenen hinta Ei-jäsenen hinta
Sertifiointi 1-4 osallistujaa 850 € (JASEN) 1 250 €
Sertifiointi 5-9 osallistujaa* 750 € (JASEN5) 1 050 € (YLI5)
Sertifiointi 10+ osallistujaa* 700 € (JASEN10) 1 000 € (YLI10)
Uudelleensertifiointi* 400 € (JUUDELLEEN) 600 € (UUDELLEEN)
Käytä sulkujen alennuskoodeja, kun ilmoittaudut IAB:n järjestämään ryhmään.
Hinnat per henkilö. Hintoihin lisätään alv 24 %. Jos haluat maksaa laskulla, niin ilmoittautu mira.vaurula(at)iab.fi!
11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää