Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

18.05.2020

Verkkomainonta kasvoi myös Q1/2020 - Haku- ja somemainonnan estimointitapa muuttui

Vuoden ensimmäisen kvartaalin aikana verkkomainonta oli eniten kasvua saavuttanut mediaryhmä (kasvua +12 %) vuoden takaiseen verrattuna. IAB Finland on päivittänyt haku- ja somemainonnan estimaattien takana olevaa tiedonkeruumenetelmää, minkä ansiosta luvut kuvaavat nyt aiempaa paremmin todellista markkinatilannetta.

lue lisää

06.02.2020

Verkkomainonta lähes 10% kasvussa vuonna 2019

Verkkomainonnan kokonaismäärä vuonna 2019 nousi yhteensä yli 460 miljoonaan euroon. Kaikesta Suomen mediamainonnasta lähes 37 % oli verkkomainontaa. Kokonaispanostukset mediamainontaan kasvoivat vuoden 2019 aikana 1,2 %.

lue lisää

11.02.2014

Digitaalinen maaottelu

Miksi Ruotsi porhaltaa edelleen kaukana Suomen edellä digimaailmassa?

lue lisää

12.11.2013

TNS Ad Intelligence: Vuoden 2013 kolmannen kvartaalin aikana verkkomainonnan kokonaiskasvu oli 6 %

Verkkomainonnan osalta TNS Ad Intelligencen kuukausiseurannassa ovat display- ja luokiteltumainonta, joista display kasvoi peräti 17 %. Verkkomainonnan suhteen panostuksiaan kasvattivat muun muassa elintarvikkeiden ja kosmetiikan mainostajat sekä kaupan ja matkailualan toimijat.

lue lisää