Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

30.09.2021

Connected TV ja big screen – TV- ja videomainonnan next level

CTV ja Addressable TV ovat yksi suurimmista mahdollisuuksista mainonnassa tänä päivänä. CTV:stä ja sen mahdollisuuksista kertominen mainostajille on tärkeää, kun otetaan huomioon CTV-yleisöjen nopea kasvu, digitaalisen videon mitattavuus sekä tehokas näkyvyys hyödyntäen ääntä ja liikettä olohuoneen suurimmalla näytöllä (”big screen”).

lue lisää

08.12.2014

Vuoden some-yrityksen resepti

MTV:n Mari Rasimus kertoo kahdeksan keinoa, joilla yritys saa kaiken irti somesta.

lue lisää

26.03.2014

Television tulevaisuus

TV-mainontaa muokkaavat teknologia ja katselukäyttäytymisen muutos.

lue lisää

09.10.2013

Some 2.0

IAB:n Some-markkinointia 2.0 -seminaarissa keskityttiin nimensä veroisesti sosiaaliseen mediaan päivitetyllä tatsilla. Päivän antia löytyy tsekkaamalla #somemarkkinat

lue lisää