Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

03.09.2013

TEHOkasta mainontaa

Suomen ensimmäinen mobiilinatiivi-case tutkittiin jokaisen klikkauksen, ajankäytön, funnelin osalta kvantitatiivisesti ja myös muutamalla kvalitatiivisella tutkimuksella. Tulokset olivat sanalla sanoen loistavia!

lue lisää

24.09.2012

IAB:n seminaarikuulumisia: Kuluttajat digitalisoituvat - onko mainostajilla rohkeutta tarttua uusiin mahdollisuuksiin?

IAB:n ”Median käyttö Suomessa ja Euroopassa” -seminaarissa kuultiin jälleen painavaa digisanomaa: Uunituoreita tutkimustuloksia IAB Europen ja TNS Gallupin toteuttamana sekä herkullisia mielipiteitä arvokkaalta asiantuntijaraadiltamme. Vaikka mainonnan määrä yleisesti on kääntynyt laskuun, molemmat tutkimustulokset kertoivat edelleen positiivista viestiä verkon käytön kasvusta eri päätelaitteilla sekä verkkomainonnan kasvusta.

lue lisää