Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

26.08.2020

Verkkomainonta lähes 18 % laskussa vuoden toisella kvartaalilla

Vaikka verkkomainonta kärsi pandemiasta muita mediaryhmiä vähemmän, koki se lähes 18 % laskun vuoden toisen kvartaalin aikana. Hakumainonta ja sosiaalisen median mainonta selvisivät hieman muita digimedian muotoja pienemmillä laskuprosenteilla.

lue lisää

11.08.2020

Koronavirus markkinoinnin muutoksen kiihdyttäjänä

Kesälomilta palataan tilanteeseen, jossa on edelleen paljon pandemiasta johtuvaa epävarmuutta mutta myös uutta toiveikkuutta. Nyt toivotaan ettei toinen aalto iske kovaa ja samalla mietitään mihin pitäisi panostaa vai pitäisikö vielä odottaa.

lue lisää

20.05.2020

Hälsningar från Sverige – Ämnesområdet prebid, opensource sellers.json och schain

IAB:n uutena jäsenenä tämän vuoden alussa aloitti Netric, jonka toimitusjohtaja Daniel Ahlbert ottaa ensimmäisessä IAB Blogissa kantaa mm. prebid-ratkaisuihin ja niiden tuomiin hyötyihin julkaisijoiden mainosinventaarissa. Kannattaa siis perehtyä, ainakin jos olet median puolella duunissa.

lue lisää

19.05.2020

5 kysymystä videomainonnasta poikkeusaikana - Suomen videoasiantuntijat vastaavat!

IAB:n videomainonnan työryhmän asiantuntijat vastaavat kysymyksiin ja huoliin, mitä poikkeusaika on mainostajissa ja markkinoijissa saattanut herättää. Jutun pohjalta löydät myös asiantuntijoiden omat vinkit tähän aikaan ja videomainontaan.

lue lisää