Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

21.02.2020

Laadukkaaseen dataan pohjautuva vaikuttava markkinointi on edelleen monen markkinoijan märkä päiväuni

Tarjolla olevan markkinointiteknologian määrä on räjähtänyt viime vuosina. Tarjolla on useita työkaluja, joiden avulla voimme hallita varsin kattavaa joukkoa myynnin ja markkinoinnin toimintoja ja prosesseja muun muassa mobiilimainonnasta web-sisältöjen hallintaan, markkinointiautomaatioon, liidien elinkaaren hallintaan, asiakasanalytiikkaan tai vaikkapa asiakasdatan aktivointiin. Tämä on johtanut ei pelkästään työkalujen määrän kasvuun organisaatioissa, vaan myös asiakasdatan (tässä yhteydessä hyvin laajasti ymmärrettynä) määrän kasvuun ja sen pirstaloitumiseen.

lue lisää

15.10.2019

Missä piilevät datan hyödyntämisen sudenkuopat?

Datalla voi turvallisin mielin tehdä liiketoimintaa ohjaavia päätöksiä, kunhan pitää huolta datan määrästä, laadusta ja laaja-alaisuudesta.

lue lisää

04.10.2019

Ohjelmallisen ja analytiikan osaajat halutuimpia

Human Capital in the Digital Environment 2019 -raportti vahvistaa

lue lisää

19.09.2019

Pasin poiminnat Saksasta DMEXCO 2019 -tapahtumasta

IAB Finlandin toiminnanjohtajan messureportaasi

lue lisää