
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
17.06.2021
Tuore tutkimus paljastaa, mitä mainostajat toivovat digiulkomainonnalta
Digiulkomainonnan työryhmä toteutti kyselyn markkinaan tavoitteena kartoittaa mainostajien tarpeita sekä toiveita, jotta voimme kehittää digitaalisesta ulkomainonnasta yhä toimivampaa.
lue lisää10.05.2021
Evästemuutos edessä - oletko valmis?
Mainonnan teknologiayritys Adform ja ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö IAB Finland toteuttivat maalis–huhtikuussa tutkimuksen, jossa selvitettiin suomalaisten mainostajien ajatuksia kolmannen osapuolen evästeiden käytön loppumisesta mainostamisen näkökulmasta. Tutkimukseen osallistui 52 markkinointipäättäjää.
lue lisää06.11.2019
Markkinointi 2020 -tutkimus
IAB Finland ja Avaus kysyivät suomalaisilta markkinointipäättäjiltä markkinoinnin muutosvoimista.
lue lisää