
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
18.11.2024
Markkinoinnin vaikuttavuus: Mitä sinun tulee tietää lyhyen ja pitkän aikavälin mallintamisesta
Tutkimukset osoittavat, että markkinoinnilla on merkittävä rooli yrityksen kasvun edistäjänä. McKinseyn analyysin mukaan toimitusjohtajat, jotka ovat asettaneet markkinoinnin kasvusuunnitelmiensa keskiöön, saavuttavat kaksi kertaa todennäköisemmin yli 5 prosentin vuotuisen kasvun verrattuna kilpailijoihinsa. Jotta markkinointipanostukset voidaan kohdentaa oikein, tulee niiden vaikuttavuus olla todennettavissa.
lue lisää07.12.2021
Kaupan median trendit maailmalla ja Suomessa
Tuskin kukaan on välttynyt kuulemasta Amazonin, Krogerin, CVS:n tai Walmartin kaltaisten kaupan medioiden menestystarinoista maailmalla. Kaupan media on aihe, joka puhuttaa nyt laajalti markkinointialan toimijoita. Globaali innostus on suurta. Ei ole liioiteltua sanoa, että kaupan media on yksi merkittävimmistä globaaleista markkinointitrendeistä.
lue lisää13.10.2016
Saisinko vielä yhden markkinointiteknologian, kiitos!
Suomalaisten yritysten uusista markkinointi-investoinneista iso osa kohdistui viime vuonna markkinointiteknologioihin.
lue lisää06.06.2016
Markkinointia paluumuuttajan silmin – erot markkinoinnissa Suomen ja Iso-Britannian välillä?
Sanotaan, että ensimmäiset sata päivää antavat hyvän kuvan uudesta pestistä, ja kuuden Lontoon vuoden jälkeen Härmän markkinointia on nyt takana reilut sata päivää.
lue lisää