Icon
Digimarkkinoinnin mittaamisen käsikirja Oppaat

Digimarkkinoinnin mittaamisen käsikirja

ONKO DIGIMARKKINOINNIN MITTAAMINEN HALLUSSA?

Digimarkkinoinnin mittaaminen koetaan monilta osin haastavaksi: dataa on saatavilla paljon ja informaatiotulvassa relevantin tiedon seulominen aiheuttaa haasteita liiketoiminnan arjessa. IAB Finland on koonnut kattavan oppaan, jolla digimarkkinoinnin mittaaminen on mahdollista saada haltuun.

Tämä opas on tehty kaikille digimarkkinoinnin parissa työskenteleville - niin toimistojen, julkaisijoiden kuin mainostajienkin edustajille. Olemme syventyneet mittareihin, jotka palvelevat etenkin mainostajien tarpeita eri kanavissa. Digimarkkinoinnin mittaaminen -opas toimii hyvänä perustana mittaamisen ekosysteemin ymmärtämiselle ja perusoppaana digimarkkinoinnin termistön sisäistämiselle.

Oppaan koostamiseen on osallistunut IAB Finlandin verkosto lähes 60 asiantuntijan voimin. Korjaus- ja lisäysehdotuksissa voit laittaa sähköpostia osoitteeseen toimisto@iab.fi.

Huom: Jos alla oleva latauslomake ei aukea tai näy oikein, yritä päivittää sivu muutaman kerran tai kokeile toista selainta. Pahoittelemme teknistä häiriötä.

Lataa opas tästä