Icon
Digin mitalla on käytännönläheinen käsikirja digimarkkinoinnin ja myynnin mittaamiseen Tietosuoja ja markkinointijuridiikka

Digin mitalla on käytännönläheinen käsikirja digimarkkinoinnin ja myynnin mittaamiseen

16.09.2013

Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehokkuutta voidaan mitata tarkasti ja tietoa voidaan hyödyntää välittömästi. Markkinoijan tulee omaksua uusia toimintatapoja sekä soveltaa menetelmiä muuttuvassa ympäristössä.

Mainostajien Liiton julkaisemassa Digin mitalla -käsikirjassa yhdeksän maamme eturivin asiantuntijaa kertovat, miten mittaamisessa ja markkinoinnin tehostamisessa onnistutaan. Tutustu kirjan sisältöön ja tilaa opas tulokselliseen digimarkkinointiin: www.diginmitalla.fi.

07.05.2021

Kysy IABlta: Master your GDPR - Evästemyrsky

IAB Finlandin Master your GDPR -webinaarissa 28.4.2021 nostettiin agendalle evästehyväksynnät, ajankohtaiset lainsäädäntöhankkeet sekä tekoälypohjaisen päätöksenteon juridiset puolet.

lue lisää

18.11.2020

Kysy IABlta: Master your GDPR - Adtech + analytics + privacy -webinaari

IAB:n ja IAPP Knowledgenetin webinaari pureutui marraskuussa adtechiin, analytiikkaan ja tietosuojaan. Puheenvuoroissa Sitra käsitteli yksityisyyttä, Eversheds Sutherland adtechiä ja oikeuskäytäntöjä sekä Alma Media kolmannen osapuolen evästeitä ja tietosuojaa.

lue lisää

28.08.2020

TCF2.0 aika alkoi elokuussa

IAB Europen Transparency & Consent Framework (TCF) päivittyi 2.0 -versioon 15.8. 2020

lue lisää

09.06.2020

Kaksi poikkeavaa viranomaistulkintaa evästesuostumuksista - miten toimia?

Kirjoittaja Jari Puhakka Fonectalta avaa evästesuostumuksen ja tietosuoja-asetusten taustoja ja tilannetta

lue lisää