Icon
AdEx Benchmark 2013 on nyt ladattavissa! Tietosuoja ja markkinointijuridiikka

AdEx Benchmark 2013 on nyt ladattavissa!

11.08.2014

IAB Europen vuosittainen AdEx-tutkimus selvittää Euroopan markkinoiden mainospanostuksia. Toukokuussa Pariisin Interact-kongressissa julkistettujen tulosten mukaan kokonaisuutena maanosan verkkomainonnan panostukset kasvoivat 11,9 prosenttia 27,3 miljardiin euroon edellisvuoteen verrattuna. Online-mainonta on toiseksi suurin mainospanostusten kohde Euroopassa television jälkeen. 

IAB Europe on julkaissut koosteen tutkimuksen tuloksista. Voit ladata englanninkielisen koosteen (pdf) tästä. Vanhempia AdEx-raportteja löydät sivuiltamme Tutkimusarkistosta.

IAB Finlandin tiedotteen AdExin tuloksista voit lukea täältä.

07.05.2021

Kysy IABlta: Master your GDPR - Evästemyrsky

IAB Finlandin Master your GDPR -webinaarissa 28.4.2021 nostettiin agendalle evästehyväksynnät, ajankohtaiset lainsäädäntöhankkeet sekä tekoälypohjaisen päätöksenteon juridiset puolet.

lue lisää

18.11.2020

Kysy IABlta: Master your GDPR - Adtech + analytics + privacy -webinaari

IAB:n ja IAPP Knowledgenetin webinaari pureutui marraskuussa adtechiin, analytiikkaan ja tietosuojaan. Puheenvuoroissa Sitra käsitteli yksityisyyttä, Eversheds Sutherland adtechiä ja oikeuskäytäntöjä sekä Alma Media kolmannen osapuolen evästeitä ja tietosuojaa.

lue lisää

28.08.2020

TCF2.0 aika alkoi elokuussa

IAB Europen Transparency & Consent Framework (TCF) päivittyi 2.0 -versioon 15.8. 2020

lue lisää

09.06.2020

Kaksi poikkeavaa viranomaistulkintaa evästesuostumuksista - miten toimia?

Kirjoittaja Jari Puhakka Fonectalta avaa evästesuostumuksen ja tietosuoja-asetusten taustoja ja tilannetta

lue lisää