Icon
"Sosiaalinen media on parasta mitä TV:lle on tapahtunut" Teknologia ja data

"Sosiaalinen media on parasta mitä TV:lle on tapahtunut"

18.12.2014

Nelonen Median ja IAB Finlandin #Show-videosarjan uusimmassa jaksossa paneudutaan sosiaalisen median ja television yhdistämiseen.

Nelonen Median ja IAB Finlandin #Show-videosarjan uusimmassa jaksossa median ja mainonnan ammattilaiset ruotivat sosiaalisen median mahdollisuuksia televisiossa. Ohjelma on katseltavissa Nelonen Median sivuilla.

Sosiaalisen median mahdollisuuksista niin lineaarisen TV:n tukena kuin digitaalisessa ympäristössä ovat keskustelemassa Kati Riikonen DNA:lta, Antti Leino mediatoimisto GroupM:stä, Mari Rasimus MTV:ltä sekä Tero Honkala Nelonen Mediasta. Keskustelua luotsaa Marko Siltala.

Keskustelijat näkevät sosiaalisen median olevan erinomainen mahdollisuus etenkin televisio-ohjelmille lisätä vuorovaikutusta katsojien kanssa. ”Sosiaalinen media on parasta, mitä lineaariselle TV:lle on tapahtunut”, summaa MTV:n Rasimus. Keskustelijat uskoivat myös mainostajien löytävän mahdollisuuksia somen ja television liitosta.

Nelonen Media ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin järjestö IAB Finland käynnistivät keväällä 2014 digimainontaa käsittelevän #Show-videosarjan, joka pureutuu digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin puheenaiheisiin ja kutsuu alan asiantuntijat keskustelemaan aiheesta kameroiden eteen.

Verkossa julkaistavan #Shown tavoitteena on lisätä alalla toimivien ihmisten ja yritysten asiantuntemusta sekä vauhdittaa digitaalisen mainonnan kasvua. Ennen vuodenvaihdetta julkaistaan jakso Onnistunutta videomainontaa, tammikuussa taas paneudutaan natiivimainonnan mahdollisuuksiin.

Katso video täältä

Lisätietoja

Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland ry
etunimi.sukunimi(at)iab.fi, 040 543 9165

19.04.2021

Markkinoinnin tietovarasto kasvun johtamisessa

Tämän päivän markkinoinnin johtajat ymmärtävät tiedon ja analytiikan merkityksen markkinointiorganisaatiossa, mutta monissa yrityksissä on vaikeuksia yhdistää datasta saatujen havaintojen vaikutus yrityksen tuloksiin.

lue lisää

22.10.2020

Olisiko viimein aika palkata brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta?

lue lisää

13.10.2020

Martech blueprint on Rosettan kivi keskusteluihin markkinoinnin ja IT:n välillä

Ajoittain löydämme itsemme palaverista, jossa kaikki puhuvat eri kieltä. IT:n vuokaaviot näyttävät markkinoinnille hieroglyfeiltä ja markkinoinnin konseptit kuulostavat IT:lle muinaiselta kreikalta. Ongelma on yhteinen ja se kaipaa ratkaisuja.

lue lisää

03.06.2020

Yhdessä kohti uutta, kotimaisten toimijoiden voimalla

Adform, Dagmar, IPG Mediabrands ja Sanoma kehittävät ja testaavat yhdessä 1. osapuolen dataan perustuvaa ohjelmallista ostamista.

lue lisää