Icon
Muutoksia IAB Finlandin hallituskokoonpanossa Teknologia ja data

Muutoksia IAB Finlandin hallituskokoonpanossa

28.01.2016

IAB Finlandin hallituksen kokoonpanossa on tapahtunut muutoksia.

Kuluvan hallituskauden loppuun saakka hallituksen puheenjohtajana toimii Sini Kervinen Aller Mediasta ja varapuheenjohtajana Tommi Pelkonen SEK & Greysta. Veikkauksen edustajana toimii jatkossa Tommi Malmivaara, MTV:tä edustaa Jere Teutari.

Maaliskuun 15. päivä pidettävässä vuosikokouksessa valitaan kuusi uutta hallituksen jäsentä ja uusi puheenjohtajisto.

19.04.2021

Markkinoinnin tietovarasto kasvun johtamisessa

Tämän päivän markkinoinnin johtajat ymmärtävät tiedon ja analytiikan merkityksen markkinointiorganisaatiossa, mutta monissa yrityksissä on vaikeuksia yhdistää datasta saatujen havaintojen vaikutus yrityksen tuloksiin.

lue lisää

22.10.2020

Olisiko viimein aika palkata brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta?

lue lisää

13.10.2020

Martech blueprint on Rosettan kivi keskusteluihin markkinoinnin ja IT:n välillä

Ajoittain löydämme itsemme palaverista, jossa kaikki puhuvat eri kieltä. IT:n vuokaaviot näyttävät markkinoinnille hieroglyfeiltä ja markkinoinnin konseptit kuulostavat IT:lle muinaiselta kreikalta. Ongelma on yhteinen ja se kaipaa ratkaisuja.

lue lisää

03.06.2020

Yhdessä kohti uutta, kotimaisten toimijoiden voimalla

Adform, Dagmar, IPG Mediabrands ja Sanoma kehittävät ja testaavat yhdessä 1. osapuolen dataan perustuvaa ohjelmallista ostamista.

lue lisää