Icon
IABlogi kesälomille Teknologia ja data

IABlogi kesälomille

30.06.2014 | Marko Siltala

Heinäkuussa IABlogi hiljenee tuttuun tapaan kesän viettoon.

Menneenä keväänä IABlogissa on tapahtunut paljon. Päällimmäisenä mainittakoon sisältömarkkinointia käsittelevä teemakokonaisuus, Dinglen sisältömarkkinointia ja sosiaalista mediaa luotaava postaussarja sekä yhteistyössä Nelonen Median kanssa toteutettu digimainontaa käsittelevä videosarja #Show. IABlogista löydät sarjan videoita työryhmien toiminnasta, ja Nelonen Median sivuilta voit katsoa paneelikeskustelun ohjelmallisesta ostamisesta.

Valtaisa kiitos IABlogin asiantuntijoille ja mulle yhteistyökumppaneille! Tästä on hyvä jatkaa taas elokuussa.

19.04.2021

Markkinoinnin tietovarasto kasvun johtamisessa

Tämän päivän markkinoinnin johtajat ymmärtävät tiedon ja analytiikan merkityksen markkinointiorganisaatiossa, mutta monissa yrityksissä on vaikeuksia yhdistää datasta saatujen havaintojen vaikutus yrityksen tuloksiin.

lue lisää

22.10.2020

Olisiko viimein aika palkata brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta?

lue lisää

13.10.2020

Martech blueprint on Rosettan kivi keskusteluihin markkinoinnin ja IT:n välillä

Ajoittain löydämme itsemme palaverista, jossa kaikki puhuvat eri kieltä. IT:n vuokaaviot näyttävät markkinoinnille hieroglyfeiltä ja markkinoinnin konseptit kuulostavat IT:lle muinaiselta kreikalta. Ongelma on yhteinen ja se kaipaa ratkaisuja.

lue lisää

03.06.2020

Yhdessä kohti uutta, kotimaisten toimijoiden voimalla

Adform, Dagmar, IPG Mediabrands ja Sanoma kehittävät ja testaavat yhdessä 1. osapuolen dataan perustuvaa ohjelmallista ostamista.

lue lisää