Icon
EU:n tietosuoja-asetus ja digimarkkinoinnin sääntely näyttävästi esillä Interact’13-seminaarissa Teknologia ja data

EU:n tietosuoja-asetus ja digimarkkinoinnin sääntely näyttävästi esillä Interact’13-seminaarissa

30.05.2013

”Engaged with policy at Interact” -osion paneelissa, ”Yet more Privacy Rules”, Kimon Zorbas (IAB Europen CEO), Stephan Noller (Nugg.ad), Erhard Neumann (Adtech), Rene Lamsfuss (Nielsen) ja Rafel Garcia Gonzales (Espanjan tietosuojavaltuutettu) keskustelivat tulevasta EU:n tietosuoja-asetuksesta. Garcia nosti esiin varsinkin henkilötietoon liittyvät seikat (identification, anonymus data), evästeiden käytön nimenomaisen suostumuksen (explicit consent) sekä oikeuden tulla unohdetuksi ja poistaa tiedot (right to be forgotten).


Stephan Noller, Rafel Garcia Gonzales, Kimon Zorbas, Erhard Neumann ja Rene Lamsfuss
©Yuppic

19.04.2021

Markkinoinnin tietovarasto kasvun johtamisessa

Tämän päivän markkinoinnin johtajat ymmärtävät tiedon ja analytiikan merkityksen markkinointiorganisaatiossa, mutta monissa yrityksissä on vaikeuksia yhdistää datasta saatujen havaintojen vaikutus yrityksen tuloksiin.

lue lisää

22.10.2020

Olisiko viimein aika palkata brändijohtajalle kaveriksi asiakaskokemuksesta tai digitaalisesta transformaatiosta vastaava kollega?

Myynnistä kuuluu napinaa, että markkinoinnissa tehdään vain kampanjoita ja kiillotetaan brändiä. Markkinoinnissa tuskaillaan, ettei myynti kirjaa asiakastietoja CRM:ään ja kohdennettu viestintä tuntuu kuin silmät ummessa suunnistamiselta. Kuulostaako tutulta?

lue lisää

13.10.2020

Martech blueprint on Rosettan kivi keskusteluihin markkinoinnin ja IT:n välillä

Ajoittain löydämme itsemme palaverista, jossa kaikki puhuvat eri kieltä. IT:n vuokaaviot näyttävät markkinoinnille hieroglyfeiltä ja markkinoinnin konseptit kuulostavat IT:lle muinaiselta kreikalta. Ongelma on yhteinen ja se kaipaa ratkaisuja.

lue lisää

03.06.2020

Yhdessä kohti uutta, kotimaisten toimijoiden voimalla

Adform, Dagmar, IPG Mediabrands ja Sanoma kehittävät ja testaavat yhdessä 1. osapuolen dataan perustuvaa ohjelmallista ostamista.

lue lisää