Icon
"Sosiaalinen media on parasta mitä TV:lle on tapahtunut" Sisältömarkkinointi ja luovat ratkaisut

"Sosiaalinen media on parasta mitä TV:lle on tapahtunut"

18.12.2014

Nelonen Median ja IAB Finlandin #Show-videosarjan uusimmassa jaksossa paneudutaan sosiaalisen median ja television yhdistämiseen.

Nelonen Median ja IAB Finlandin #Show-videosarjan uusimmassa jaksossa median ja mainonnan ammattilaiset ruotivat sosiaalisen median mahdollisuuksia televisiossa. Ohjelma on katseltavissa Nelonen Median sivuilla.

Sosiaalisen median mahdollisuuksista niin lineaarisen TV:n tukena kuin digitaalisessa ympäristössä ovat keskustelemassa Kati Riikonen DNA:lta, Antti Leino mediatoimisto GroupM:stä, Mari Rasimus MTV:ltä sekä Tero Honkala Nelonen Mediasta. Keskustelua luotsaa Marko Siltala.

Keskustelijat näkevät sosiaalisen median olevan erinomainen mahdollisuus etenkin televisio-ohjelmille lisätä vuorovaikutusta katsojien kanssa. ”Sosiaalinen media on parasta, mitä lineaariselle TV:lle on tapahtunut”, summaa MTV:n Rasimus. Keskustelijat uskoivat myös mainostajien löytävän mahdollisuuksia somen ja television liitosta.

Nelonen Media ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin järjestö IAB Finland käynnistivät keväällä 2014 digimainontaa käsittelevän #Show-videosarjan, joka pureutuu digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin puheenaiheisiin ja kutsuu alan asiantuntijat keskustelemaan aiheesta kameroiden eteen.

Verkossa julkaistavan #Shown tavoitteena on lisätä alalla toimivien ihmisten ja yritysten asiantuntemusta sekä vauhdittaa digitaalisen mainonnan kasvua. Ennen vuodenvaihdetta julkaistaan jakso Onnistunutta videomainontaa, tammikuussa taas paneudutaan natiivimainonnan mahdollisuuksiin.

Katso video täältä

Lisätietoja

Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland ry
etunimi.sukunimi(at)iab.fi, 040 543 9165

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

11.05.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 3/4: Kannusta ja vakuuta ostamaan

Varmista selkeiden, informatiivisten ja luottamusta herättävien sisältöjen avulla, että ostopäätös syntyy ja asiakkaan tilausprosessi on vaivaton.

lue lisää

14.04.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 2/4: Hehkuta tiesi harkintalistalle

Vakuuta asiakkaasi sisällöllä, joka tuo esiin tuotteesi parhaat puolet ja kertoo, miten eroat kilpailijoista.

lue lisää

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää