Icon
Natiivimainonnan suunnitteluprosessi -suositus julkaistu Sisältömarkkinointi ja luovat ratkaisut

Natiivimainonnan suunnitteluprosessi -suositus julkaistu

12.03.2018

Maaliskuun alussa IAB järjesti natiivimainonnan seminaarin, jossa käytiin läpi mainosmuodon mahdollisuuksia, tulevaisuutta ja tunnistettavuutta. Paikalla oli 230 natiivimainonnasta kiinnostunutta. Jos et päässyt paikalle tai haluat kerrata antia, seminaarissa nähdyt esitysaineistot ovat katsottavissa sivuillamme. Tilaisuudessa julkaistiin myös natiivimainonnan työryhmän laatima suunnitteluprosessisuositus, jonka voit nyt ladata omaan käyttöösi.

15.06.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 4/4: Pidä asiakkaastasi hyvää huolta ja sitouta hänet

Vakuuta ja vahvista asiakassuhdetta kiinnostavilla, inspiroivilla sisällöillä. Pidä brändisi mielenkiintoisena ja houkuttelevana. Kerro, mitä uutta kaupassasi on tarjolla. Kiinnostavilla sisällöillä, erottuvalla puhetavalla sekä monikanavaisella viestinnällä voit tässä onnistua. Lue nämä konkreettiset vinkit!

lue lisää

11.05.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 3/4: Kannusta ja vakuuta ostamaan

Varmista selkeiden, informatiivisten ja luottamusta herättävien sisältöjen avulla, että ostopäätös syntyy ja asiakkaan tilausprosessi on vaivaton.

lue lisää

14.04.2021

Verkkokauppa ja sisällöt 2/4: Hehkuta tiesi harkintalistalle

Vakuuta asiakkaasi sisällöllä, joka tuo esiin tuotteesi parhaat puolet ja kertoo, miten eroat kilpailijoista.

lue lisää

25.03.2021

Mitä vastuullisuus tarkoittaa digimarkkinoinnissa?

Vastuullisuus on teema, jota ei voi olla huomioimatta tänä päivänä. On se sitten vastuullisuutta ympäristöstä, yhteiskunnallisista tai sosiaalisista asioista. Digimarkkinoinnissa vastuullisuus tulee vastaan mainoksissa, joissa kerrotaan esimerkiksi miten tuote tai palvelu säästää luonnonvaroja pakkausmateriaalien valinnan tai niiden kierrätyksen avulla. Mutta entäpä itse digimarkkinoinnin ja -mainonnan vastuullisuus, onko sitä ja mitä se tarkoittaa?

lue lisää